וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחה הוצמדה לאיילת שקד בעקבות איומים על חייה

11.5.2015 / 9:43

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וקצין הכנסת יוסף גריף החליטו להצמיד אבטחה לשרת המשפטים המיועדת, בעקבות שורה של פרסומים אלימים נגדה ברשתות החברתיות. בין היתר, פורסמה תמונתה כשהיא לבושה במדי אס אס

צילום: אבי כהן; עריכה: טל רזניק, מתן חדד

(בנט נחלץ להגנת שקד: "גל של מתקפות ירודות")

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, וקצין הכנסת, יוסף גריף, החליטו הלילה (שני) להצמיד אבטחה לשרת המשפטים המיועדת מהבית היהודי, איילת שקד. זאת, בעקבות איומים על חייה. הלילה שוחח גריף עם שקד ועדכן אותה בהחלטה. לדברי גורמים בכנסת, הרקע לכך הוא שורה של פרסומים אלימים נגד שקד ברשתות החברתיות. בלשכת אדלשטיין ובלשכת שקד אישרו את הפרטים.

באחד הפרסומים הועלתה תמונתה של שקד כשהיא לובשת מדי אס אס נאציים. התמונה מלווה בכיתובים בגנותה של שקד. "איילת שקד, שרת המשפטים המיועדת של מדינת ישראל, האישה שקראה לבצע רצח עם בפלסטינים", נכתב. "שקד התנגדה בתוקפנות לחתימה על כל הסכם שלום עם הפלסטינים".

בתמונה נכתבו גם ציטוטי דברים שכביכול אמרה שקד נגד פלסטינים: "הם חייבים למות ויש להרוס את הבתים שלהם" ו"הם כולם אויבים, הדם שלהם צריך להיות על ידינו. זה תקף גם לגבי אימהות המתים, ששלחו אותם לגיהינום עם פרחים ונשיקות".

עוד בוואלה! NEWS:
הקואליציה במאמץ לפתור את המוקש המשפטי להרחבת הממשלה
גל הביקורת על המשטרה יגרום לשוטרים לעמוד מהצד?
61 ל"עסק הביש": "אדוני שר הביטחון, אני לא יכול להאמין לך"

איילת שקד. פייסבוק, צילום מסך
איילת שקד/צילום מסך, פייסבוק

מייסד תנועת "אם תרצו", רונן שובל פרסם את התמונה בדף הפייסבוק שלו. "הרבה אנשים מתקשים להבין איך זה יכול להיות שהתקשורת לא רועשת לנוכח ההסתה הפרועה והמתגברת נגד איילת שקד", כתב. "מדובר באי הבנה של הכללים של האליטה הישראלית. הכלל בהקשר דיני הסתה וחופש ביטוי הוא כזה: הימין לא יכול להעביר ביקורת אלא רק להסית, והשמאל לעולם לא יכול להסית אלא כל ביקורת שהוא מטיח חוסה תחת הגנת חופש הביטוי.

"הרי לשיטתם מדובר בסך הכול במיזם אומנות ביקורתי - ולכן לא רק שאין מקום לדווח על זה, לחקור את זה", הוסיף. "להפך, יש להציג את היצירה במכללת ספיר ומוזיאון תל אביב ולדווח ב'הארץ' ובגלי צה"ל על ניסיונות הרדיפה וסתימת הפיות של הימין החשוך שלא מבין באומנות".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

הרבה אנשים מתקשים להבין איך זה יכול להיות שהתקשורת לא רועשת לנוכח ההסתה הפרועה והמתגברת נגד איילת שקד ? מדובר באי הבנה...

Posted by ‎רונן שובל‎ on Sunday, May 10, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully