וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: טייס סירב להטיס אוטיסטית - והוריד אותה מהמטוס

11.5.2015 / 9:20

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

חשד לפיגוע דקירה: ישראלי בן 19 נפצע באורח בינוני מדקירות בצומת מישור אדומים. כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בסריקות אחר החשוד בדקירה. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים.

שני צעירים בני 25 נהרגו הבוקר בתאונת דרכים בין משאית לכלי רכב פרטי בכביש 57 באזור כפר יונה. בתאונה נפצעו שלושה בני אדם נוספים בינוני עד קשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

חוקרי מרחב לכיש של המשטרה החלו אמש לחקור את האיומים שהתקבלו על חייו של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני. במשטרה חושדים כי האיומים נגד שמעוני מקורם באנשיו של העבריין שלום דומרני, המוגדר ראש ארגון פשיעה, המבקשים לזכות במכרזים להפעלת מזנונים בחוף הים בעיר.

סרטון שצבר כותרות השבוע בכמה כלי תקשורת בארצות הברית מראה את ד"ר דונה ביגל ובתה קתרין בת ה-15 הלוקה באוטיזם, כשהן מורדות מטיסה שעשתה את דרכה לפורטלנד. לטענת ביגל, טייס המטוס סירב לאפשר לבתה האוטיסטית לטוס, מחשש שהדבר יפריע ליתר הנוסעים. התביעה נגד חברת "יונייטד איירליינס" כבר נשלחה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה ניכרת במידות החום. בדרום ייעשה אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully