וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים ילין: "הרצוג נרדם". איתן כבל: "ריח נתניהו עדיין דבק בלפיד"

דב גיל-הר והדס סיני

10.5.2015 / 16:20

השבעתה הצפויה של הממשלה החייתה את הסכסוך בין המחנה הציוני ליש עתיד. נציגי המפלגות הגיעו לאולפן וואלה! NEWS. ילין: "הרצוג רוצה להיכנס. חד משמעית", כבל: "הוכחנו בממשלה הקודמת שאנחנו יודעים לעשות אופוזיציה"

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

עם השבעתה הצפויה של ממשלת נתניהו הרביעית, הולכים וגוברים החיכוכים במחנה הציוני וביש עתיד על התואר הבלתי-רשמי של "מנהיגות האופזיציה". באולפן וואלה! NEWS התראיינו היום (ראשון) חיים ילין מיש עתיד, ואיתן כבל מהמחנה הציוני.

"הרצוג נרדם", פתח ילין, "הוא הלך לסייסטה ולא קם מהתרדמת. למה הם רואים צורך להגיד שוב ושוב שהם לא נכנסים? כי חד משמעית יש חריץ, פתח שנשאר להרצוג כדי להיכנס. התחושה שלי שהוא עדין רוצה להיכנס. בסוף הנשיא יגיד שזאת טובת המדינה והם ייכנסו. כולם מבינים שממשלה של 61 לא יכולה לשרוד. מנהיגות לוקחים ולא מקבלים. לקחנו אחריות והחלטנו להיות אופזיציה לוחמת".

ח"כ כבל הגיב לדברים, ואמר בריאיון: "בקדנציה הקודמת סיעת העבודה קיצרה את תקופת כהונת הממשלה בצורה חסרת תקדים. אופוזיציה אנחנו יודעים לעשות. אנחנו בפתח של ממשלה חדשה כשהמטרה היא להפיל אותה כמה שיותר מהר. בסוף השבוע לא הפסיק לפיד לתקוף אותנו כאילו אנחנו הבעיה ולא נתניהו, אבל סיימנו עם 24 מנדטים ולכן יצחק הרצוג הוא האלטרנטיבה. הריח של קואליצית נתניהו עדיין דבק בלפיד שישב בממשלה מהגרועות מאז קום המדינה".

עוד בוואלה! NEWS:
מיליוני שקלים להגדלת מספר השרים: "התקציב לא רלוונטי"
עודה: "הממשלה החדשה קיצונית ומסוכנת לאזור כולו"
"גזענית וקיצונית": הפלסטינים מגיבים לממשלת נתניהו החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully