וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בדובה השחורה שהבהילה מטיילים בפארק בארה"ב

10.5.2015 / 15:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום מסך

במשרד האוצר מותחים ביקורת על האישור שנתנה היום הממשלה להגדלת מספר השרים. הממונה על התקציבים באוצר, אמיר לוי, כתב במכתב ששלח ליועץ המשפטי לממשלה: "עמדתנו היא כי כדי לייעל את פעילות הממשלה יש לצמצם את מספר משרדי הממשלה".

כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד זיו אלוש, בן 38 ממגדל העמק, בגין ירי לעבר דירתו של העבריין מיכאל מור בחודש שעבר בנהריה. יום לפני הירי, ירו אלמונים על מכונית באילת בה נסעו אשתו ושלושת ילדיו של אלוש, שנפצעו באורח קל.

המורדים החות'ים בתימן הודיעו כי הם מסכימים להפסקת אש המוניטרית שתימשך חמישה ימים, ושתיכנס לתוקפה ביום שלישי בערב. יותר מ-1,400 בני אדם נהרגו בהפצצות של הקואליציה הסעודית בשבועות האחרונים.

מטיילים בפארק ילוסטון שבארצות הברית, לא חשבו שהטיול הרגוע שלהם ייהפך לחוויית אקסטרים: דובה שחורה וגוריה הקטנים הבהילו את קבוצת התיירים כשהחלו לרדוף אחריהם במהלך הטיול. פקח שהיה במקום הנחה את המטיילים להמשיך לרוץ לעבר מכוניותיהם, ואיש לא נפגע.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה ניכרת במידות החום. בדרום ייעשה אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully