וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנין של יגאל נמצא משוטט בכביש: "הוא לא היה תוקף איש"

בתום חקירה בחשד לרשלנות, אמר בעל חוות התנינים בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי התנין לא סיכן חיים מכיוון שהיה באפיסת כוחות. כעת הוא שוקל לוותר על גידול התנינים: "החקירה הייתה משפילה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

בעלי חוות "אמת התנינים" שביישוב בית חנניה הסמוך לקיסריה, יגאל פירסט, נחקר הבוקר (ראשון) במשטרה בחשד לרשלנות. זאת, יממה לאחר לאחר שתנין מהחווה נמצא כשהוא משוטט בכביש 4.

"החקירה הייתה משפילה", אמר פירסט בצאתו מתחנת משטרת זכרון בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. לדבריו, הוא אינו יודע להסביר מה בדיוק קרה וכיצד נמצא התנין מחוץ לחוות התנינים. הוא הוסיף כי יש כמה אפשרויות שעל הפרק ובהן גם מעשה זדון של מישהו שרוצה ברעתו.

פירסט שלל את האפשרות ששכח לנעול את המנעול. "המנעול שנמצא פרוץ בחווה לא נפתח כבר תשע שנים", אמר. "אני נוהג לדלג מעל הגדר באמצעות סולם כדי להאכיל את התנינים ולא לפתוח את השער".

תנין נמצא משוטט ללא השגחה באזור קיסריה - ונלכד. חטיבת דובר המשטרה
"התנין נמצא קילומטר וחצי מהחווה והיה מותש". התנין שנמצא אתמול/חטיבת דובר המשטרה

"התנין נמצא קילומטר וחצי מהחווה והיה מותש ואפילו די קרוב למוות ולכן לא יכול היה לגרום איזשהו נזק", אמר פירסט. הוא הבהיר כי זו לא הייתה סיטואציה מסכנת חיים מכיוון שתנין תוקף רק כאשר הוא נמצא בתוך מים, בעוד שאתמול הוא נמצא מסתובב ביבשה. עוד הוסיף, כי הוא מעריך שהתנין לא הגיע למקום לבדו. הוא סיכם כי לאור האירוע, וכדי להפיג את חששות השכנים, הם שוקלים לוותר על התנינים בחווה, למרות שיש להם היתר לגידולם.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "הימצאותו של התנין ללא השגחה במקום הנ"ל היוותה סכנה מוחשית לשלומו של הציבור. המשטרה פעלה על פי הנדרש וזימנה את בעל המקום לחקירה בחשד לרשלנות. איננו נוקטים עמדה שלא קשורה במהלך החקירתי. נדאג למצות את תהליך החקירה ולפעול על פי הממצאים בסיומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully