וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אביב נעורים" בלב תל אביב: התחפש לאישה ושדד תכשיטי יוקרה

9.5.2015 / 6:30

הגברת שנכנסה לחנות "פדני" שבכיכר המדינה לא עוררה את חשדה של המוכרת – עד שהתברר כי מדובר בשודד, שנמלט עם סחורה בשווי חצי מיליון שקלים. מבצע משטרתי הוביל לתפיסתו של החשוד, בן 25 מבאר שבע

כיכר המדינה. ניב אהרונסון
חנויות בכיכר המדינה/ניב אהרונסון

אל חנות התכשיטים "פדני" שבכיכר המדינה בתל אביב נכנסה שלשום (חמישי) גברת – או כך לפחות היה נדמה למוכרת, שלא חשדה בדבר. כעבור זמן קצר התברר כי אותה גברת היא בכלל שודד שהתחפש. הוא שלף אקדח ופטיש, הכריז שמדובר בשוד והחל לנפץ את עמדות התצוגה והחל למלא את תיקו בתכשיטים. החשוד נמלט מהמקום כשבאמתחתו סחורה בשווי של יותר מחצי מיליון שקלים.

בעקבות השוד המתוחכם, שמזכיר את מבצע "אביב נעורים" של סיירת מטכ"ל בלבנון בשנות ה-70, הורה מפקד תחנת משטרת לב תל אביב, ניצב-משנה יאיר חצרוני, לשוטריו להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותם ולתפוס את החשוד בשוד. בעקבות פעילות מאומצת ואיסוף מידע מודיעיני, הגיעו שוטרי מחלק המודיעין בפיקודו של רב-פקד קובי אבוטבול לאחת משכונות היוקרה של באר שבע והחל לתצפת על אחד הבתים, שבו על פי ההערכות נמצא החשוד.

עוד בוואלה חדשות:
"שיטת פישר": הכירו את החשודים המרכזיים בפרשת השוחד
זמר היפ הופ ישראלי מוכר נעצר בחשד לסחר בסמים
האיש שהקים לתחייה את המאפיה הרוסית בישראל

אהוד ברק ב"שישי אסטרטגי" במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, 5 בדצמבר 2014. דרור עינב
מקור השראה? אהוד ברק, שהתחפש לאישה במבצע "אביב נעורים" של סיירת מטכ"ל בלב ביירות/דרור עינב

לאחר שחסמו את הרחובות הסמוכים, הבחינו השוטרים באדם שיוצר מאחד מחלונות הבית שעליו השקיפו. לאחר מרדף קצר השוטרים עצרו את החשוד, בן 25 שאינו מוכר למשטרה, וברשותו תיק צד המכיל את התכשיטים הגנובים ואת התחפושת שבעזרתה ביצע את השוד. בחקירתו, החשוד קשר את עצמו לזירה.

מפקד מרחב ירקון של המשטרה, תת-ניצב יהודה דהן, אמר כי "פעילותם המהירה של שוטרי התחנה והמרחב הביאה למעצרו של החשוד ולתפיסת הרכוש. מדובר באירוע חמור ובחשוד שנראה כי תכנן היטב את צעדיו". הוא הבהיר כי "נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להעמידו לדין בגין מעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully