וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: לחוצים מהמבחנים? לכו להירגע ב"חדר הכלבלבים"

7.5.2015 / 11:40

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג התייחס היום במסיבת עיתונאים להסכם הקואליציוני שנחתם הבוקר באופן סופי בין הבית היהודי והליכוד. לדבריו, "לא נהיה חולץ הפקקים של נתניהו. נהווה אופוזיציה לוחמת שתעשה הכל להחליף את הממשלה".

בית משפט השלום בירושלים האריך היום בחמישה ימים את מעצרו של רב-פקד ערן מלכה, החשוד במסירת מידע מסווג לעורך הדין רונאל פישר בתמורה לשוחד. פישר יובא בהמשך יום לדיון בהארכת מעצרו.

בבריטניה נפתחו הבוקר הקלפיות בבחירות לראשות הממשלה. ראש הממשלה המכהן דיוויד קמרון נמצא במאבק צמוד מול יו"ר מפלגת הלייבור אד מיליבנד, ולאיש מהן אין יתרון בסקרים.

באוניברסיטת לנקשיר בבריטניה, נפתח היום חדר מיוחד לסטודנטים לחוצים – חדר כלבלבים. סטודנטים יכולים להיכנס לחדר תמורת תשלום, ולבלות במחיצת ההולכים על ארבע. הרעיון לחדר הושפע ממחקר יפני שקבע כי אנשים מצליחים יותר בבחינות לאחר שהם מבלים עם בעלי חיים שמרגיעים אותם. חדרים דומים נפתחו כבר באוניברסיטאות אחרות בעולם לקראת עונת הבחינות.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully