וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באופוזיציה תוקפים את הקואליציה החדשה: "ממשלת כישלון"

7.5.2015 / 0:30

חברי כנסת מהאופוזיציה ביקרו את הקמתה של הממשלה ה-34 שתורכב מ-61 חברי כנסת. הרצוג: "ממשלה שתוחלף במהרה". שמולי: "נתניהו מכר את כל האינטרסים הלאומיים של ישראל למפלגות הסקטוריאליות"

צילום: מור שאולי, עריכה: שניר דבוש

יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג התייחס אמש (רביעי) לגיבוש הממשלה החדשה של נתניהו ואמר כי זו "ממשלה בלי אחריות, יציבות ומשילות". בציוץ בטוויטר הוסיף יו"ר האופוזיציה החדש-ישן כי הכותרת של הממשלה שתצא בקרוב לדרך היא "ממשלת כישלון לאומי". "זו ממשלה סחיטה, צרה וחלשה - שלא תקדם דבר, ותוחלף במהרה על ידי אלטרנטיבה של תקווה ואחריות".

עוד בוואלה חדשות:
יש ממשלה: נתניהו ובנט הגיעו להסכמות עקרוניות
"אתיופית מסריחה, זבל מהאשפתות": גזענות בשוק העבודה
החשד: רות דוד קיבלה כספים לא כשרים בפרשת "ב.יאיר"

ראשי המחנה הציוני יצחק הרצוג וציפי לבני בישיבת סיעה במטה המפלגה, מרץ 2015. ראובן קסטרו
"תוחלף במהרה". יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג/ראובן קסטרו

42 ימים אחרי שהוטלה עליו משימת הרכבת הממשלה החדשה, ושעה וחצי לפני תום המועד שהקציב לו הנשיא, הודיע הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו כי עלה בידו לגבש קואליציה של 61 חברי כנסת. זאת, אחרי שהגיע להסכמות עקרוניות עם הבית היהודי. הממשלה ה-34 של מדינת ישראל תכלול גם את כולנו, ש"ס ויהדות התורה. "אמרתי ש-61 (ח"כים, ע"נ) זה טוב, וש-61 פלוס זה עוד יותר טוב. אבל זה מתחיל כך. אני מציע שנתחיל בעבודה", אמר הערב ראש הממשלה. "אין פה מנצחים או מנוצחים, ההישגים הם לטובת כולם", אמרו בבית היהודי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"התעלמות מלקחי 'צוק איתן'"

גם מפלגת יש עתיד הגיבה להקמת הממשלה החדשה. "ממשלת מכירת החיסול מתחילה את דרכה הערב", נכתב בהודעת המפלגה. "ממשלה שבנויה על מפלגות סקטור שסוחטות את הקופה הציבורית וראש ממשלה שמוכן למכור את המדינה תמורת הכיסא. יש עתיד תילחם בממשלה הרעה הזאת בכל החזיתות"

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) ציין כי ההסכמים הקואליציוניים מתעלמים לחלוטין מלקחי "צוק איתן". "נתניהו, כחלון, בנט, דרעי וליצמן החליטו לזנוח את התקווה והשקט המגיעים לאזרחי ישראל", אמר. "האויב הגדול של הדמוקרטיה והידיד הטוב של ראש הממשלה, הוא הפחדה וחוסר תקווה. המחשבה שלא ניתן לשנות דבר, שהמצב הנוכחי הוא הטוב ביותר היא שגיאה חמורה. ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו הם למעשה מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית והתעלמות מלקחי 'צוק איתן', מלחמה שעלתה מיליארדי שקלים והוכיחה שהמלחמה הבאה תהיה על חשבון כספים המיועדים לחינוך, רווחה, בריאות ושיקום. כל עוד אין אופק לפתרון מדיני, נמשיך לחיות ממלחמה למלחמה".

איציק שמולי במסיבת עיתונאים בנושא הדיור, ינואר 2013. יותם רונן
"התוצאה היא רעה מאוד כמעט בכל תחום". ח"כ שמולי/יותם רונן

"לא ברור איך הצליח המנצח הגדול של הבחירות לנהל מו"מ כושל כל כך ולמכור את כל האינטרסים הלאומיים של ישראל למפלגות הסקטוריאליות", אמר ח"כ איציק שמולי (העבודה). "התוצאה היא רעה מאוד כמעט בכל תחום, הפקרת הבעיות החברתיות, פגיעה מובטחת בדמוקרטיה ובבית המשפט העליון, בידוד מדיני וסבבי אלימות חוזרים. למרבה המזל הקואליציה המצומקת והמצ'וקמקת של נתניהו לא תחזיק מעמד הרבה זמן ואנחנו ניאבק בה בכל הכוח".

(עדכון ראשון: 23:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully