וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המטוס הקטן של קים "ימחק את ארה"ב מעל פני האדמה"

5.5.2015 / 22:09

רשת הטלוויזיה הממלכתית של קוריאה הצפונית פרסמה תיעוד של המנהיג קים ג'ונג און במהלך תרגיל אווירי של "צבא העם הקוריאני". בהופעת אורח: האחות קים יו ג'ונג, בת המשפחה היחידה שאוחזת במשרה רשמית

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

רשת הטלוויזיה הממלכתית של קוריאה הצפונית KRT פרסמה היום (שלישי) סרטון של מנהיג המדינה המבודדת קים ג'ונג און מטיס מטוס קטן. בסרטון נראה קים בתא הטייס, כשחיילים קוריאנים רבים מריעים לו. הטיסה היא במסגרת תרגיל אווירי של "צבא העם" הקוריאני, אשר נערך בנוכחות בכירי הצבא.

על פי הדיווח ברשת הצפון קוריאנית, טיסתו של המנהיג הייתה "אימון למחיקת ארצות הברית ובעלות בירתה מעל פני האדמה". אחותו הצעירה של קים, קים יו ג'ונג, מופיעה אף היא בסרטון כשהיא צופה על תרגיל של יחידת הצבא. תפקידה הרשמי הוא סגנית מנהלת מחלקה בוועדה המרכזית של "מפלגת הפועלים של קוריאה", ועל פי הדיווחים היא בת המשפחה היחידה שאוחזת במשרה שלטונית.

אתמול דווח ב-KRT כי קים ג'ונג און לא יגיע לטקס רשמי במוסקבה לציון 70 שנים לסיום מלחמת העולם השנייה, למרות שבעבר דווח כי באופן חריג הוא יגיע לאירוע. בכך, נמשכות ההערכות בנוגע למועד שבו יבחר קים לצאת ממדינתו, אם בכלל.

עוד בוואלה חדשות:
דיווח: 15 בכירים בקוריאה הצפונית הוצאו להורג מתחילת השנה
כבש את הפסגה: מנהיג קוריאה הצפונית טיפס על ההר הגבוה במדינה
תספורת, משקפיים וגבות קצרות: הלוק החדש של קים ג'ונג און

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully