וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תספורת, משקפיים וגבות קצרות: הלוק החדש של קים ג'ונג און

הדיקטטור של קוריאה הצפונית צולם בשבוע האחרון כשצדי ראשו מגולחים ושיערו מורם כלפי מעלה. גבותיו קוצצו עד כדי כך שהן יותר קצרות מעיניו ועל אפו ישנם משקפי ראייה חדשים. האם זו מחווה לאביו ולסבו?

מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און עם תספורת חדשה וגבות חדשות. רויטרס
תורים ארוכים למעצבי השיער במדינה. קים ג'ונג און במראה החדש/רויטרס

הדיקטטור של קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, הציג מראה חדש ויוצא דופן. בתמונות של קים ממפגש שהתקיים ביום רביעי האחרון עם בכירי הלשכה המדינית של הוועד המרכזי של מפלגת הפועלים במדינה, הפתיע המנהיג עם תספורת חדשה, עיצוב גבות קצר מהרגיל ומשקפי ראייה חדשים.

קים שינה את התספורת הקבועה שלו לכזו שבה צידי ראשו מגולחים אך השיער שנותר על מרכז הקרקפת מורם כלפי מעלה. יש אשר טוענים כי הצורה של התסרוקת החדשה שלו מזכירה צורה של טרפז. נוסף על התסרוקת יוצאת הדופן, קיצץ קים את גבותיו באופן משמעותי, כך שהן יותר קצרות מהעיניים שלו.

ככל הנראה המראה החדש של הדיקטטור יוביל לתורים ארוכים אצל מעצבי שיער במדינה, שכן לפי הדיווחים מהשנה שעברה, הוא הורה לכל הגברים לאמץ את מראהו. נראה כי התספורת החדשה של קים היא דרך לחקות את אביו, הרודן קים ג'ונג איל, בעוד הגבות הן מחווה לסב, קים איל סונג, המנהיג הראשון של המדינה.

עוד בעולם:
"כולם רוצים לעזוב בגלל הסופה": נשברו שיאי קור בארה"ב
צפו במחזה המרהיב: מפלי הניאגרה קפאו בשלג
המסמכים חושפים: כך הפך פקיד אפור למנהיג דאעש

מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און עם תספורת חדשה וגבות חדשות. רויטרס
"חזקים למרות האימפריאליזם האמריקני". קים ג'ונג און/רויטרס

סוכנות הידיעות הקוריאנית שיבחה את קים על כך שהצליח להביא ל"ניצחון נוצץ במאבק לבניית כוח כלכלי וכן הביא לשיפור רמת החיים של האזרחים", לדבריה. הדיקטטור הגיב לדברים בישיבה עם בכירי הלשכה המדינית ואמר כי תחת שלטונו ושלטון אביו מדינתם הפכה לחזקה ועשירה וזאת על אף האימפריאליזם האמריקני בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully