וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת שניצלה מהשריפה בברוקלין שוחררה מאשפוז: "שמחה להיות בחיים"

5.5.2015 / 8:40

ציפורה ששון בת ה-15 ניצלה מהדליקה הקטלנית שפרצה בביתה וגבתה את חייהם של שבעה מאחיה: "היא מדברת ומחייכת למרות הסבל הגדול שלה". אמה גייל שניצלה יחד עמה, ועדיין מאושפזת, עודכנה בפרטים: "היא הגיבה ב'ברוך דיין האמת'"

צילום: עומר מירון, רויטרס, עריכה: ניב פוקס

(אביהם של הנספים בשריפה לוואלה! NEWS: "שאלוהים יברך אותי בילדים")



.

ציפורה ששון בת ה-15, שניצלה יחד עם אמה גייל מאסון השריפה בביתם בברוקלין שבארצות הברית, שוחררה בשבוע שעבר מבית החולים. האם, שעדיין מאושפזת, עודכנה בפרטים. בדליקה הקטלנית שפרצה בבית המשפחה לפני כחודש וחצי נספו שבעה מילדי המשפחה.

"היא כל כך שמחה להשתחרר מבית החולים", סיפר אביה, גבריאל ששון. "כרגע היא נמצאת בבית של דודתה בברוקלין. היא מדברת ומחייכת ולמרות הסבל הגדול שלה, היא שמחה להיות בחיים". ששון הוסיף כי לאור העובדה שבתו היא היחידה מבין הילדים שנותרה בחיים, "קשה לה, אבל יש לה אמונה גדולה. כשהיא חושבת על זה היא בוכה מאוד, אבל תמיד היא יוצאת מזה במחשבה על העתיד".

עוד בוואלה! NEWS:
ש"ס תקבל את משרדי הכלכלה והדתות: "קוראים להרצוג להצטרף"
התפתחות בפרשת האונס בבסיס: "חברותיה התעמתו עם החשודים"
לא מסתפקים בהבטחות: כשמחאת האתיופים הגיעה ללשכת ראש הממשלה

שישה מתוך שבעת ילדי משפחת ששון מברוקלין, מרץ 2015. פייסבוק, צילום מסך
שישה מילדי משפחת ששון/צילום מסך, פייסבוק

אחד הרגעים הקשים ביותר עבור האב ששון היה כשנאלץ לספר לאשתו גייל על כך ששבעת ילדיה נספו בשריפה. "הורידו לה באופן דרסטי את מינון ההרדמה, היא בהכרה מלאה אבל עדיין קצת מטושטשת. היא שאלה אותי למה אף אחד לא מספר לה על הילדים, ולכן הבאתי פסיכולוג מיוחד שיספר לה. היא הגיבה ב'ברוך דיין האמת'", סיפר. "סיפרתי לה שכל עם ישראל התחזק מהמקרה והיא התעודדה מכך מאוד. אמרו עליי שאני איש אמונה, אבל היא חזקה ממני בהרבה".

הלווייתם של שבעת הילדים, הר המנוחות ירושלים. מרץ 2015. נועם מושקוביץ
גבריאל ששון בהלוויית שבעת ילדיו/נועם מושקוביץ

גם ששון עצמו שואב כוחות מהאנשים שמסביבו כדי לשוב לשגרת חייו. "אני עסוק כל היום עם הבת שלי ואשתי, דואג להן ורוצה שיחזרו לשגרת חיים טובה ואיכותית", אמר. "אני הולך הרבה לחזק אנשים שקשה להם, זה מעודד אותי ונותן בי המון כוח, במיוחד כשאני נותן לאנשים שקשה להם את הכוחות להמשיך לחיות".

בשריפה שפרצה בסוף חודש מרץ בבית המשפחה בשכונת ברוקלין שבניו יורק נספו יעקב בן החמש, שרה בת השש, משה בן השמונה, יהושע בן העשר, רבקה בת ה-11, דוד בן ה-12 ואליען בת ה-16. האש פרצה בשל קצר בפלטת השבת. האם גייל וציפורה ניצלו מהשריפה לאחר שקפצו מחלון בבית ואושפזו במצב אנוש. שאר הילדים הובאו לקבורה בהר המנוחות שבירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully