וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלית נהרגה ושלושה נפצעו בתאונת דרכים במקסיקו

4.5.2015 / 10:20

משרד החוץ הודיע כי התאונה אירעה בדרך שבין פלאיה דל כרמן לקנקון, שבמזרח המדינה. "משרד החוץ והשגרירות במקסיקו מסייעות בטיפול בנפגעים והעברת הגופה לישראל בהקדם", נמסר בהודעה רשמית

צעירה ישראלית נהרגה ושלושה ישראלים נוספים נפצעו בתאונת דרכים בדרך שבין פלאיה דל כרמן לקנקון, הנמצאים בחצי האי יוקטן שבמדינת קינטנה רו במזרח מקסיקו - כך נמסר היום (שני) ממשרד החוץ.

"לצערנו משרד החוץ מאשר כי בחצות הלילה, זמן ישראל, נהרגה בתאונת דרכים במקסיקו צעירה ישראלית ונפצעו עוד שלושה ישראלים. הודעה נמסרה לכל המשפחות. משרד החוץ והשגרירות במקסיקו מסייעות בטיפול הנפגעים והעברת הגופה לישראל בהקדם", נמסר מהמשרד.

הרב מנחם דרוק מבית חב"ד בקנקון נמצא בקשר עם המשפחה. בבית חב"ד, שהצליחו להוציא את גופת הצעירה מבית החולים, מחכים כעת לאישורי הטסה לארץ לצורך קבורתה.

עוד בוואלה! NEWS:
ניצב אקסול: "אם היו מופעלים האמצעים המסיביים, ההפגנה של יוצאי אתיופיה הייתה אחרת"
"כולם היו באטרף, שכונות נמחקו": עדויות לוחמי "צוק איתן"
טקסס: שני חשודים פתחו באש בתחרות איורי מוחמד - וחוסלו

אתמול איתר בנפאל צוות חילוץ ישראלי את גופתו של המטייל הישראלי אור אסרף, שמונה ימים אחרי רעידת האדמה הקשה במדינה, שגבתה את חייהם של יותר מ-7,000 בני אדם. אסרף מת כתוצאה ממפולת, אולם טרם ברור אם היא התרחשה ביום שבו זעזעה רעידת האדמה את המדינה או כמה ימים לאחר מכן, בזמן רעשי המשנה. אביו, פטריק, שיצא לנאפל כדי לחפש אחרי בנו, אמר: "הבטחנו להשיב את אור הביתה, וקיימנו".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully