וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור: אם הכתה את בנה שהשתתף במהומות - והפכה לגיבורה

האישה נראית צועקת על בנה: "אתה צוחק עליי?" ומכה אותו לאחר שראתה אותו מיידה אבנים על שוטרים. עשרות בני נוער השתתפו על פי ההערכות במהומות שבהן נפצעו 15 שוטרים. מפקד המשטרה שנשאל שיבח את האם: "חבל שעוד הורים לא לקחו אחריות על ילדיהם"

צילום: ערוץ היוטיוב של רשת ABC2

אישה אחת הפכה לגיבורת היום בבולטימור שבמדינת מרילנד בארצות הברית, לאחר שתועדה מכה את בנה שהשתתף במהומות האלימות שפרצו אמש (שני) בעיר.

בסרטון שהוקרן בערוצי החדשות נשמעת האישה, שזהותה לא ידועה, צועקת על בנה: "אתה צוחק עליי?", מכה אותו ורודפת אחריו תוך שהיא מקללת. על פי רשת ABC, האירוע התרחש לאחר שהיא ראתה את בנה, שלבש קפוצ'ון על ראשו, מיידה אבנים לעבר שוטרים.

המהומות פרצו לאחר הלווייתו של צעיר שחור שמת במהלך מעצר. הצעיר, פרדי גריי בן ה-25, מת ב-19 באפריל, שבוע לאחר מעצרו, מפגיעות בעמוד השדרה. עד כה דווח על 15 שוטרים שנפגעו במהומות, שפרצו ליד בית הקברות שבו נטמן גריי בצפון-מערב בולטימור, והתפשטו לאזורים אחרים בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
מהומות בבולטימור בשל מותו של צעיר שחור שהוחזק בידי המשטרה
15 שוטרים נפצעו במהומות בבולטימור, עוצר הוטל על העיר
ישראלית בבולטימור: "מפחיד פה, אווירה של היסטריה"

על פי דיווחים, במהומות השתתפו בין 75 למאה ילדים ובני נוער, מה שהוביל בין היתר להחלטה להטיל עוצר על העיר מהשעה 21:00 עבור בני 14 ומטה.

מפקד משטרת בולטימור, אנתוני באטס, נשאל היום על הסרטון המדובר במסיבת עיתונאים שערך על רקע המהומות, ושיבח את התנהגות האם. "חבל שעוד הורים לא לקחו אחריות על הילדים שלהם הלילה", אמר. "השתלטו על הילדים שלכם". לדברי באטס, המשתתפים שהיו אחראים לרוב מקרי האלימות היו "צעירים שיצאו מבית הספר התיכון" והתעמתו עם שוטרים ש"היו בנחיתות מספרית" לעומתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully