וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סופר סת"ם הכה את אשתו ההרה - והרג את העובר

28.4.2015 / 22:47

על פי כתב האישום, האיש תקף את אשתו ובעט בה בכל גופה משום שטענה כי הוא מנהל רומן. לאחר כמה ימים התגלה כי לעובר שברחמה אין דופק. במקרה אחר הכה אותה בראשה ושרף את פאתה: "אוכל לך את המוח בכפית". הנאשם מכחיש: "סכסוך כלכלי"

כתב אישום שהוגש שלשום (ראשון) לבית משפט השלום בבאר שבע נגד סופר סת"ם מאחת הערים בדרום בגין תקיפה חמורה של אשתו, בעת שהייתה בחודש השביעי להריונה. אותה תקיפה גרמה לה, לכאורה, להפיל את תינוקה. העבירות המיוחסות לסופר הן תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים, היזק בזדון, מעשה פזיזות ורשלנות באש.

על פי כתב האישום, לפני כשלושה חודשים הסופר תקף את האישה בזמן ויכוח ביניהם, שבו טענה כי הוא מנהל קשר רומנטי עם אישה אחרת. בתגובה, הוא הכה אותה באגרוף בראשה ובפניה ובעט בה בכל חלקי גופה. כתוצאה מהמכות החלה לדמם וכעבור כמה ימים התגלה בבדיקה רפואית כי לעוברה אין דופק.

במקרה אחר שאירע לפני כשבוע, תקף הבעל את אשתו שוב במהלך ויכוח על עניינים כספיים. על פי כתב האישום, יומיים לפני המעשה נטלה האישה תכשיטים מהבית מחשש שבעלה ייקח אותם לעצמו. כשגילה בהמשך כי התכשיטים נעלמו, הכה אותה באגרופים וניסה לבעוט בה. כתוצאה מכך נחבלה בפניה וברגליה. לאחר מכן הוא איים עליה: "אני אוכל לך את המוח בכפית", ואז לקח נר ושרף את את פאתה שהייתה בארון.

עוד בוואלה! NEWS:
שחר ממתין לחילוץ בנפאל: "המקומיים תקפו ישראלים באבנים"
שוטר היס"מ שהיכה חייל בחולון יפוטר: "אין לו מקום במשטרה"
ישראלית בבולטימור: "מפחיד פה, אווירה של היסטריה"

"לאישה היו בעבר כמה הפלות, שלא יוחסו למעשי הנאשם"

סנגוריו של הנאשם, עורכי הדין איל הדר ושלום פיניה, מסרו בתגובה: "הנאשם כופר בכל האשמות המיוחסות לו. לדבריו מדובר בסכסוך אזרחי ומחלוקות כלכליות על רקע כוונה להיכנס להליכי גירושין".

"נראה שגם אם לא במכוון", הוסיפו, "משטרת ישראל בחרה לעשות שימוש בהליך פלילי כחלק מאותו סכסוך. אין לנו ספק כי בבית המשפט יוכיח הנאשם את חפותו".

"ראוי לציין כי הנאשם נעדר עבר פלילי, לא הוגשה נגדו תלונה מעולם ובני הזוג לא מוכרים לשירותי הרווחה. בנוסף, האישה עברה בעבר למרבה הצער כמה הפלות, מבלי שאלו יוחסו למעשי הנאשם", סיכמו עורכי הדין.

לפניות לכתב יניר יגנה: yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully