וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מזג האוויר החם: 12 מטיילים התייבשו בערבה ובנגב

27.4.2015 / 19:29

שמונה תלמידים התייבשו בטיול במעלה פלמ"ח בערבה ומורה מלווה התייבשה בעין נטפים. שבע נשים נוספות, שסיירו בבאר מלחן באזור ונפגעו מהחום, פונו במסוק של 669. בהרי אילת חולצו שני צעירים שהתייבשו

יחידת החילוץ אילת-אילות, עריכה: שניר דבוש

בשל מזג האוויר החם ששורר היום (שני) בדרום הארץ, אירעו כמה מקרי התייבשות בערבה ובנגב. שמונה תלמידים שיצאו לטיול בית ספרי במעלה פלמ"ח כחלק מקבוצה של 170 מטיילים, התייבשו בדרגות שונות מאחר שנגמרו להם המים. חמישה צוותים של מתנדבי יחידת חילוץ ערבה במשטרת המחוז הדרומי הגיעו למקום על מנת להעניק להם טיפול רפואי ראשוני.

עוד בוואלה! NEWS
המתלוננת נגד מג"ד גבעתי שהודח נחשפת: "החלטתי להפסיק לשתוק"
אבי שניים מהמחבלים שחוסלו בגולן: אסיר ביטחוני שעזב את הארץ
תיעוד: נתן אשל משתתף במשא ומתן הקואליציוני

מסוק מחלץ מתייבשים בערבה, אפריל 2015. יחידת חילוץ אילת אילות,
המסוק שפינה את הצעירים מהרי אילת/יחידת חילוץ אילת אילות

כמו כן, מורה מלווה בטיול בית ספרי של כיתות י"ב התייבשה במהלך טיול של תלמידי תיכון בעין נטפים שבהרי אילת. צוות של עשרה מתנדבים של יחידת החילוץ המשטרתית אילת-אילות הגיע למקום כדי לסייע בחילוצה ולהעניק לה טיפול רפואי ראשוני. בנוסף לכך, מטיילת שטיילה בבאר מלחן יחד עם שבע נשים נוספות התייבשה ומסוק 669 הוקפץ לאוויר על מנת להעביר אותה לבית חולים. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע על ידי המסוק, ומתנדבי יחידת החילוץ הובילו את שאר בנות הקבוצה מחוץ למסלול הטיול.

אירוע נוסף התרחש בהרי אילת, שם התייבשו שני צעירים שטיילו ועלה חשש לבריאותם בשל הטמפרטורה הגבוהה במקום. הקשר עם השניים נותק במהלך שיחת טלפון, שבה לא הצליחו להסביר את מיקומם, אך מתנדב של יחידת החילוץ אילת-אילות יצר קשר עם מסוק חיל האוויר שהצליח לאתר אותם ולחלץ אותם לבסיס חיל האוויר הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully