וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירות רוסיות נשלחו לכלא בגלל "ריקוד אירוטי וסקסי"

ריקוד טוורקינג של תלמידות בבית ספר לריקוד הכניס אותן לכלא, לאחר שבית המשפט לא אהב את זה שהן רקדו ליד אנדרטה למלחמת העולם השנייה

צילום מסך

שלוש צעירות רוסיות נשלחו לכלא בגלל ריקוד טוורקינג ליד אנדרטת זיכרון למלחמת העולם השנייה בעיר נובורוסיסק שליד הים השחור. ביום שבת קבע השופט, כי מרגריטה ראדטסקייה בת ה-18 תשלח ל-15 ימי מאסר ואילו יאנה קוטנובה בת ה-24 ויקטרינה שרבידנסקייה בת ה-26 נדונו ל-10 ימי מאסר כל אחת. על פי הדיווח של ה"גרדיאן", שתי רקדניות נוספות, אלה קוראץ' בת ה-28 וויקטוריה יורייובה בת ה-22, יצאו בזול עם קנסות בלבד. התובע המקומי הודיע בנוסף כי הוא מתכוון גם להגיש כתבי אישום נגד ההורים של רקדנית קטינה שהשתתפה בריקוד, כיוון שהם "כשלו בעידוד ההתפתחות הפיזית, האינטלקטואלית, הפיזיולוגית, הרוחנית והמוסרית של ילדתם".

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות איי.פי, הסרטון והריקוד נעשו בכדי לקדם בית ספר מקומי לריקוד מודרני. לדברי התובע המקומי הרקדניות "הפגינו חוסר כבוד לזכר המלחמה – וזה לא מקובל. כל ניסיון לחלל אתרים שמחלקים כבוד לצבא יפסק מיידית".

רוסיה: נשים נעצרו כי רקדו ליד אנדרטת זיכרון. צילום מסך
הרקדניות "הפגינו חוסר כבוד לזכר המלחמה – וזה לא מקובל"/צילום מסך

התובע במשפט הסביר כי בסרטון נראה "ריקוד טוורקינג אירוטי וסקסי", שנעשה על רקע השיר "לגעת בך הלילה" של הזמר הג'מייקני אידוניה ולכן הרשיע אותן ב"חוליגניות". ההאשמה בחולגניזם הייתה זו ששלחה לכלא לפני כשנתיים את חברות להקת הפאנק "פוסי ריוט", לאחר שערכו הופעת מחאה בקתדרלת ישו המושיע במוסקבה.

רק לפני כשבועיים עלה ריקוד טוורקינג אחר לכותרות ברוסיה, לאחר שרקדניות בבית הספר למחול "קרדו" בעיר אורנבורג העלו הצגה של פו הדוב, שעברה אדפטציה לתרבות המערבית של ימינו - וכללה ריקוד טוורקינג נועז וחושפני. בעקבות הריקוד ההוא נעדיין לא הוגשו כתבי אישום, אולם נפתחה חקירה משטרתית ובית הספר בו נערך נסגר עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully