וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנים: זיהתה בפייסבוק את החשוד שאנס אותה

20.4.2015 / 0:48

החשוד, תושב ראשון לציון, נעצר לאחר שהמתלוננת, כיום בת 24, הגישה תלונה עקב זיהוי תמונת החשוד בפייסבוק. על פי החשד, לאחר שהכירו בצ'אט טלפוני, נפגשו השניים בקרבת ביתה של המתלוננת, שם אנס אותה החשוד. בחיפוש בביתו נמצא חומר פדופילי

אילוסטרציה. ShutterStock
על פי החשד, הגבר אנס את הקטינה כשהייתה בת 12 בלבד/ShutterStock

איש מחשבים, תושב ראשון לציון בן 44, חשוד כי לפני 12 שנים אנס, ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינה שהייתה אז בת 12 בלבד. המקרה נחשף לאחר שהמתלוננת, כיום בת 24, הגישה תלונה במשטרה בחודש דצמבר האחרון. לטענתה, עשתה זאת לאחר שזיהתה את תמונת החשוד בפייסבוק.

החשוד נעצר לפני כשבוע ובחקירתו עלה כי הוא הכיר את המתלוננת בשנת 2003, כאשר היה בן 32, באמצעות צ'אט טלפוני. על פי החשד, הוא הציג את עצמו כצעיר בן 18, וגם לאחר שנודע לו כי מדובר בקטינה בת 12 הוא המשיך את הקשר הטלפוני עמה ואף יזם מספר פגישות בקרבת ביתה. במפגשים אלו, כך חושדת המשטרה, ביצע החשוד את המעשים המיוחסים לו.

עוד בוואלה חדשות:
באיטליה נואשו מהברחות המהגרים: "מגפה ביבשת שלנו"
"אין חיים בגטו": הפגנה בתל אביב נגד "מחסני הילדים"
האב זיהה את גופת בתו התיירת, פרץ בבכי - והתמוטט

הארכת מעצר לחשוד בפדופיליה. shutterstock, מערכת וואלה!
במחשבו של החשוד נמצא חומר פדופילי/מערכת וואלה!, shutterstock

החשוד הודה בחקירתו כי הכיר את המתלוננת, אך הכחיש כי קיים עמה קשר מיני. לטענתו, הקשר בין השניים נבע מתוך דאגה לשלומה. בחיפוש במחשבו נמצאו תמונות פדופיליות ופורנוגרפיות רבות שלטענתו הוריד למחשבו במטרה לאתר פדופילים כדי לסייע למשטרה.

פרקליטות מחוז מרכז תגיש היום כתב אישום נגד החשוד בבית המשפט המחוזי בלוד.

(עדכון ראשון: 23:23)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully