וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: צעיר התנגש במטרונית במנהרות הכרמל ונהרג

17.4.2015 / 16:27

מחקירת האירוע עולה כי הצעיר נסע ברכב פרטי שהתנגש בעוצמה במטרונית. הוא חולץ על ידי מכבי האש ופונה במצב אנוש על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם בעיר, שם מת מפצעיו. צעיר נוסף כבן 20 שהיה ברכב הפרטי נפצע באורח קל עד בינוני

צילום: ללא קרדיט עריכה: מתן חדד

תושב חיפה בשנות ה-20 לחייו נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי למטרונית במנהרות הכרמל שבעיר. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הצעיר, שנהג ברכב הפרטי, התנגש במטרונית בעוצמה בחלקה האחורי. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם על ידי מד"א, שם מת מפצעיו. צעיר נוסף כבן 20, שהיה עמו ברכב, נפצע באורח קל עד בינוני ופונה גם הוא לרמב"ם.

זמן קצר לאחר התאונה הגיעו למקום מכבי האש וחילצו את הנהג. "שני צוותי מכבי אש בסיוע רכב חילוץ, בראשותו של מפקד המשמרת טפסר-משנה פיני סיסו, פעלו לפנות בוקר בתאונת דרכים אשר התרחשה במנהרת T-3 ובה רכב פרטי ובו שני צעירים התנגש בעוצמה מאחור במטרונית. מעוצמת החבטה נהג הרכב הפרטי נלכד ברכבו ומכבי האש עמלו ממושכות תוך סיוע באמצעים הידראוליים לחלצו מן הרכב המעוך ולהעבירו לקבלת טיפול רפואי", נמסר בהודעה.

עקב התאונה המשטרה חסמה את המנהרה שבין נווה שאנן למפרץ חיפה לשני הכיוונים, ופתחה אותה כעבור כשעתיים לתנועת כלי רכב. חסימת נתיב התנועה יצרה עומסים במקום.

עוד בוואלה חדשות:
זוכרים את חללי מערכות ישראל: מספר הנופלים 23,320
פינטו על הרשעתו בשוחד: "השטן בכבודו ובעצמו נלחם בנו"
בג"ץ למדינה: השעו את ההחלטה בעניינו של מנדלבליט

תאונה במנהרות הכרמל, צעיר כבן 20 תושב חיפה נהרג. צילום: דוברות מד"א כרמל,
זירת התאונה, הלילה/צילום: דוברות מד"א כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully