וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות של עשירים: מחסני הסמים של המשטרה מלאים עד אפס מקום

16.4.2015 / 21:50

אחרי שורת מבצעים מוצלחים, שבהם הוחרמו מאות קילוגרמים של סמים, לא נותר כמעט שטח שבו ניתן לשמור חומרים אסורים נוספים שייתפסו. בין הרעיונות שהוצעו - אחזקתם במכולות שיוצבו על גגות התחנות. המשטרה: "מדובר בסוגיות פנים ארגוניות"

צילום: חטיבת דוברות המשטרה

אחרי שורה של מבצעים מוצלחים שבהם נתפסו כמויות גדולות של סמים, במשטרה נתקלו בבעיה חדשה – היכן להחזיק את החומרים האסורים שייתפסו בעתיד. זאת, משום שמחסני המשטרה, שבהם מאוחסנים הסמים, התמלאו עד אפס מקום ועתה חושבים במשטרה על פתרונות יצירתיים למצב. "נכון להיום, כל הסמים שתפסנו מאופסנים במחסנים על פי הפקודות", סיפר קצין בכיר במשטרה. "אם מחר נתפוס כמות נוספת גדולה של סמים, אני לא יודע להגיד איפה נאפסן אותם".

עוד בנושא משפט ופלילים
מכה למשטרה: ראש ארגון הפשיעה אבי רוחן שוחרר ממעצר
פוענח רצח הזמר שנורה למוות בקטטה במועדון בראשון לציון
שלושה בלשים הורשעו בתקיפת עצורים בחדר החקירות בגבעתיים

מעבדת סמים בראשון לציון 16 אפריל 2015. חטיבת דובר המשטרה
שתילי הקנאביס שנתפסו בפשיטה על דירה בראשון לציון/חטיבת דובר המשטרה

בחודש וחצי האחרון תפסו בלשי ימ"ר תל אביב כמות עצומה של יותר מטון ורבע של שתילי מריחואנה. נוסף על המריחואנה, המשטרה שמה את ידה גם על כמויות גדולות של סמי פיצוציות, שמוחזקים אף במחסני המשטרה. "הנחיות האחסון הן מאוד מוקפדות. אנחנו חייבים לאחסן את הסמים במתקן שמור, עם מערכות אזעקה ופיקוח, וחייב להיות פתח לאוורור. את הסמים שאנחנו תופסים חייבים לאחסן עד תום ההליך המשפטי נגד החשודים שברשותם הם נתפסו", הסביר קצין בכיר אחר. רק אתמול נתפסו 371 שתילי קנאביס במשקל של עשרות קילוגרמים במבצע משותף של צוות בילוש מתחנת ראשון לציון בשיתוף יחידת מג"ב מרכז ברחוב שרירא בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מעבדת סמים בראשון לציון 16 אפריל 2015. חטיבת דובר המשטרה
השתילים שנתפסו בראשון לציון/חטיבת דובר המשטרה

בין הרעיונות החדשים שהציעו קצינים במשטרת תל אביב, היה הצבת מכולה סגורה על גג של אחת התחנות במחוז או בחצר של תחנה אחרת. בינתיים, במשטרה מאלתרים עוד כמה מטרים של שטחי אחסון, אבל ספק אם יהיה מקום לאפסן כמויות חדשות שייתפסו במבצעים נוספים.

דוברת אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, סגן-ניצב ורד ויינקוב, מסרה בתגובה: "אין לנו כוונה להתייחס לנושא. מדובר בסוגיות פנים ארגוניות של הליכים ולוגיסטיקות בתחום המוצגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully