וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למשטרה: ראש ארגון הפשיעה אבי רוחן שוחרר ממעצר

16.4.2015 / 20:05

בית משפט השלום בפתח תקווה הורה על שחרור העבריין הבכיר שנעצר בחשד לחיסול שי בכר, שהיה עד במשפט שמתנהל נגדו בגין סחיטה באיומים. הסיבה: חוסר בראיות. בעקבות זאת, הוא עשוי להיות מזוכה. המשטרה תערער על ההחלטה

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בפתח תקווה הורה היום (חמישי) על שחרורו של ראש ארגון הפשיעה אבי רוחן, שנעצר בחשד לחיסול שי בכר, שהיה עד במשפט שמתנהל נגדו. זאת, בשל חוסר ראיות נגדו. שחרורו, אחרי יותר משבועיים, מהווה מכה למשטרה, שסברה כי יש בידיה מספיק חומר ראייתי כדי להעמיד את רוחן לדין. כעת, רוחן עשוי להיות מזוכה במשפט העיקרי שמתנהל נגדו, שבו הוא מואשם כי סחט את בכר, שכאמור התלונן נגדו ועל פי החשד חוסל בידי ארגונו. המשטרה תערער על ההחלטה לשחררו. שני אנשים נוספים בארגונו, שנעצרו יחד עמו, נותרו במעצר.

עו"ד קובי בן שעיה, המייצג את רוחן, מסר בתגובה לשחרורו של מרשו: "לא היה ספק שרוחן ישוחרר". לדבריו, "מדובר במעצר ראווה, שנועד לסכל את שחרורו בתיק שבגינו הוא עצור".

עוד בנושא
אבי רוחן הוא ראש ארגון הפשע שנעצר בחשד למעורבות בחיסול העד
ההרוג בחיסול: עד במשפט נגד העבריין אבי רוחן

שחרורו של רוחן ממעצר בחשד לחיסול בכר אינו משחרר אותו לחלוטין לביתו. זאת, כיוון שבמקביל הוא עצור בחשד לסחיטת אותו בכר. עם זאת, שחרורו מתיק הרצח מציב בפני אנשי הפרקליטות בעיה גדולה, שכן בהיעדר העד המרכזי, תתקשה הפרקליטות להוכיח את אשמתו של רוחן.

הארכת מעצר לאבי רוחן, בית משפט השלום פתח תקווה, מרץ 2015. ניב אהרונסון
רוחן בדיון להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה לפני כשבועיים/ניב אהרונסון

בכר, תושב רעננה, הגיע בחודש אוקטובר האחרון למשרדי היאחב"ל, ו"זימר" לחוקרים כיצד לווה כסף, וכיצד הגיעו אליו אנשיו של רוחן ודרשו ממנו 320 אלף שקלים. "אני רוצה לתת תלונה על אבי רוחן, שהוא מציק לי. נראה לי שהוא סוחט אותי, זה לא מגיע לי", סיפר אז. התשובה שהוא קיבל הייתה חד-משמעית: "ברגע שפנית, נגמר הסיפור. אנחנו יחד".

עדותו של בכר הספיקה לפרקליטות כדי לגבש כתב אישום נגד רוחן בגין סחיטה באיומים. לבכר היה פחות מזל. ב-23 בינואר, ממש לקראת כניסת בשבת, נשמע פיצוץ עז ברחוב סוקולוב בהוד השרון. הפיצוץ אירע במכונית שבה נסע בכר יחד עם בתו, בת 17. הנערה ניצלה, אך אביה נפצע אנושות ומאוחר יותר מת מפצעיו. החיסול של בכר היה סמוך לתחילת משפטו של רוחן, משפט שבו בכר מופיע כעד תביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully