וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי רוחן הוא ראש ארגון הפשע שנעצר בחשד למעורבות בחיסול העד

31.3.2015 / 17:19

רוחן עצור זה יממה, יחד עם שלושה אנשים נוספים, בחשד שהיה מעורב בחיסול שי בכר, שנהרג בפיצוץ מטען החבלה לפני חודשיים בהוד השרון. בכר היה עד תביעה במשפט שהתנהל נגד רוחן. סנגורו: "פסטיבל תקשורתי שייגמר בלא כלום"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

חוקרי היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן, להב 433, עצרו אתמול את ראש ארגון הפשיעה אבי רוחן, בחשד למעורבות בחיסול שי בכר, שהיה עד במשפט נגדו - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. מעצרו הוארך היום בשבעה ימים. יחד איתו נעצרו שלושה בני אדם נוספים. לדברי המשטרה, החקירה הגלויה בראשיתה וייתכנו עוד מעצרים בהמשך. בכר נהרג לפני כחודשיים בפיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכבו בהוד השרון. רוחן נעצר כבר בעבר בפרשה, ואף הואשם שסחט את בכר - אולם כעת הוא נעצר בחשד חמור יותר.

עו"ד קובי בן שעיה, המייצג את רוחן, הכחיש בשם מרשו את המיוחס לו. "מדובר בפסטיבל תקשורתי שייגמר בלא כלום, רק כותרות יישארו מכל הסיפור", אמר והוסיף כי לטעמו עיתוי המעצר לא היה מקרי. "יום לפני הדיון בשאלת שחרורו (של רוחן ממעצר בפרשת הסחיטה, י"א) אצה המשטרה וביצעה מעצר ראווה. מרשי חף מפשע, אין לי ספק שרוחן ישוחרר ואין לו שום קשר לדברים".

עוד ידיעות פלילים בוואלה חדשות
המפכ"ל דנינו: "יהונתן גפן הותקף כי הביע את דעתו"
בעל המועדון שבו נפצעה החיילת הורשע במוות ברשלנות באסון ערד
חשד: תושב קריית גת שיסף גרונה של זוגתו, מצבה בינוני-קשה

הארכת מעצר לאבי רוחן, בית משפט השלום פתח תקווה, מרץ 2015. ניב אהרונסון
אבי רוחן בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

בכר, תושב רעננה הגיע בחודש אוקטובר האחרון למשרדי היאחב"ל, ו"זימר" לחוקרים כיצד לווה כסף, וכיצד הגיעו אליו אנשיו של רוחן ודרשו ממנו 320 אלף שקלים. "אני רוצה לתת תלונה על אבי רוחן, שהוא מציק לי. נראה לי שהוא סוחט אותי, זה לא מגיע לי", סיפר אז. התשובה שהוא קיבל הייתה חד-משמעית: "ברגע שפנית, נגמר הסיפור. אנחנו יחד".

עדותו של בכר הספיקה לפרקליטות כדי לגבש כתב אישום נגד רוחן בגין סחיטה באיומים. לבכר היה פחות מזל. ב-23 בינואר, ממש לקראת כניסת בשבת, נשמע פיצוץ עז ברחוב סוקולוב בהוד השרון. הפיצוץ אירע במכונית שבה נסע בכר יחד עם בתו, בת 17. הנערה ניצלה, אך אביה נפצע אנושות ומאוחר יותר מת מפצעיו. החיסול של בכר היה סמוך לתחילת משפטו של רוחן, משפט שבו בכר מופיע כעד תביעה.

ההתפתחות האחרונה עשויה לשנות את התמונה בכל הנוגע לתיק הרצח, ואולי גם להשפיע על משפטו של רוחן עצמו.

לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זירת החיסול בהוד השרון. ניב אהרונסון
זירת החיסול של בכר בינואר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully