וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמז האבוד בתיק הרצח של נועה אייל

16.4.2015 / 17:53

16 שנים חלפו מאז האונס והרצח של הנערה הירושלמית ביער רמות ועד שהמשטרה הצליחה לשים את ידה על החשוד המרכזי. מחומרי החקירה שנחשפים לראשונה עולה כי קצה החוט הראשוני הגיע כבר למחרת המקרה. הסיפור המלא יפורסם במגזין סוף השבוע של וואלה

נועה אייל. באדיבות המשפחה
"למה היא עלתה לרכב? היא כנראה לא הכירה אותו. היא היססה". נועה אייל/באדיבות המשפחה

כשחוקרי היחידה המרכזית ירושלים חזרו בשנה שעברה לשיחות שהתקבלו במוקד 100 במשטרה למחרת רצח הנערה נועה אייל, הם לא האמינו למשמע אזניהם: רמז עבה שיכול היה להוביל אותם לפתרון התעלומה היה מתחת לאף שלהם כבר 16 שנים. חומרי חקירה שהגיעו לידי וואלה חדשות ויתפרסמו לראשונה במגזין וואלה יחשפו את קצה החוט שנעלם.

האונס והרצח של נועה אייל ב-22 בפברואר 1998 זעזעו את המדינה. אייל בת ה-17 יצאה מביתה בשכונת רמות באותו היום כדי לבלות עם חברה. "בשעה 0:00 השניים (אייל וחברה אלדד בריברום) נפרדו בכיכר דוידקה, ועד לשעה זו בתי לא הגיעה הביתה ולא יצרה קשר", סיפרה בדאגה אמה, נירה, בעדות ראשונה ב-7:20 בבוקר למחרת. "לא היה לנו ריב ולא ידוע לי שבתי וחברה רבו ביניהם. בדקתי עם כל החברות שלה והיא לא יצרה קשר עם אף אחת".

מחקירת המשטרה עולה כי אייל ובריברום סיימו את הבילוי המשותף בסביבות השעה 23:40 בלילה. הוא נפרד מחברתו לשלום והספיק לעלות לאוטובוס שיחזיר אותו לביתו. אייל, מעריכים החוקרים, לא הספיקה. בשלב זה, כך לפי כתב האישום, נכנס לתמונה דניאל נחמני, הנאשם ברצח המזעזע. "למה היא עלתה לרכב? ההשערה היא שזה היה 12 בלילה וייתכן שהיא חששה שפספסה את האוטובוס, לכן עלתה על טרמפ", סיפרה בריאיון ראשון מאז פענוח התיק רב-סמל מתקדם רויטל צרף, חוקרת מרכזית בפרשה. "היא כנראה לא הכירה אותו. היא הלכה פעמיים, הלכה וחזרה, ואם היא הייתה מכירה אותו היא היתה מתיישבת, אבל היא היססה".

הסיפור המלא יפורסם במגזין סוף השבוע של וואלה

עוד בנושא
תרגיל המשטרה, ניגוב הכוס וה-DNA: כך הופל הנאשם ברצח נועה אייל
רצח נועה אייל: כתב אישום הוגש נגד תושב ירושלים
התעלומות הירושלמיות שנותרו פתוחות

מסמכים מתוך חומר החקירה על רצח נועה אייל. ניב אהרונסון
כלי הרכב של נחמני שעליו עלתה אייל לפני שנרצחה/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • נועה אייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully