וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הישראלי המכוער משתולל בקניון – גם ממצלמת האבטחה

בסרטון שצולם בקניון גבעתיים והופץ ברשת, נראה ויכוח קולני בין אישה לבין בעלים של דוכן מיצים שביקש ממנה לעזוב את המקום. הוויכוח המילולי כמעט והידרדר לכדי קטטה אלימה, אלמלא הפרידו עוברי האורח בגופם בין הצדדים. "הדוכן שלך מעניין לי את התחת"

עריכה: מתן חדד, גדי וינסטוק

הישראלי המכוער מכה שנית, הפעם בגבעתיים: בסרטון שהופץ אתמול (שני) ברשת נראה ויכוח שיצא מכלל שליטה בין אישה לבעל דוכן מיצים בקניון גבעתיים. האירוע תועד על ידי עובר אורח שצילם את הריב במכשיר הטלפון הנייד. בנוסף, לוואלה חדשות הגיעו צילומי האבטחה של הקניון, שמראים מזווית נוספת את שלביו המתקדמים של הוויכוח, אז העיפה האישה באלימות מוצרים מהדוכן.

במקום הראשון: הפתעה. צפו במצעד סרטוני ה"ישראלי המכוער"

"האישה בחולצה השחורה ישבה עם מגש המבורגר בדלפק הדוכן שלנו. מאחר שאנו דוכן חלבי, וכן מקומות הישיבה מיועדים ללקוחותינו, אבי (העובד) הסביר לה את זה וביקש ממנה לשבת במקום אחר", אמרו לוואלה חדשות רונית ועידן צימבלר, אשתו ובנו של יוסי, בעל הדוכן. "האישה סירבה והתחילה לקלל אותו. לאחר הפצרות רבות, אבי פינה את המגש הבשרי שלה, ואז התחילה סצינת אלימות מצידה. האישה העיפה כסאות, דחפה אותו, קיללה, והשחיתה רכוש של הדוכן". לטענתם, "בלית ברירה, אבי נאלץ להרחיק אותה מהדוכן".

לטענת האישה המופיעה בסרטון, בעל הדוכן ביקש ממנה ומבתה באגרסיביות לעבור מקום ואף העיף בכוח את הילדה מהכיסא, ותגובתה הייתה מתוך לחץ, לאחר שאנשי אבטחת הקניון לא הגיעו למקום. "הוא חזר והמשיך לתקוף ולקלל, במקום ללכת אחורה", טענה. "הוא דחף אותי בחוזקה לכיוון הרצפה. בילוי בקניון עם הבנות הפך לסיוט". לדבריה, בעל הדוכן התנצל בפניה לבסוף.

סיקור מיוחד: "הישראלי המכוער"
הישראלי המכוער בפיצריה: "אני אחכה לך בחוץ, יא מזדיין"
הישראלי המכוער באוטובוס: "אם לא היו פה נוסעים הייתי מזיינת אותך"
"שמנה, זבל כמוך יש בשפע": צפו במכות בין נשים בחנות בגדים

"היא סתם משתוללת... אוכלת בשר בדוכן שלי"

עם התלהטות היצרים בין השניים, הגיעו למקום עוברי אורח שניסו להרגיע את הרוחות. "איפה השומר, למה אין פה שומרים בכלל?", היא צעקה. "תקשיבי, אם עוד פעם תרימי יד אני קורא למשטרה", השיב בעל הדוכן.

למהומה התלווה הבכי של ילדותיה, אשר נאלצו לחזות בריב המכוער. "אף אחד לא נוגע בילדות שלי", המשיכה האישה וצעקה. "היא סתם משתוללת... אוכלת בשר בדוכן שלי", אמר בעל הדוכן. "עוף מפה. הדוכן שלך מעניין לי את התחת", היא השיבה.

עוברי האורח ניסו להפריד בגופם בין הצדדים, ומנעו מהריב להפוך לאלים משהיה. "את מלחיצה את הבת שלך", אמרה לה אחת הנשים במקום, והוסיפה שמן למדורה. "מה את אומרת", ענתה האישה. "סתם מטומטמת", אמר בעל הדוכן, שאותו כינתה האישה "חולה נפש".

בני משפחתו של בעל הדוכן הוסיפו שהם "המומים מאד מתגובתה האלימה, במיוחד שמדובר באימא לילדים". יחד עם זאת, הם החליטו שלא להגיש נגדה תלונה במשטרה.

(עדכון ראשון: 22:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully