וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש מאיים בסרטון חדש: "נשרוף את אמריקה כמו ב-11 בספטמבר"

הארגון הקיצוני פרסם ברשת את הסרטון בן ה-11 דקות ובו הוא מזהיר את האמריקנים כי הגיע "הזמן לנקמה" וקורא לתומכיו תושבי ארצות הברית לבצע פיגועי טרור במדינה. "החלום האמריקני לביטחון הפך לחזון תעתועים", נאמר בסרטון

עריכה: מתן חדד

סרטון חדש שפרסם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ברשת מזהיר את האמריקנים כי לוחמי הארגון יכולים "לשרוף את ארצות הברית פעם נוספת" ולבצע פיגועים הדומים לפיגוע ה-11 בספטמבר. מדובר בסרטון בן 11 דקות ששמו "אנו נשרוף את אמריקה", שבו אף קורא הארגון לתומכיו ברחבי ארצות הברית לערוך תקיפות במדינה.

"אמריקה חושבת שהיא בטוחה בגלל מיקומה הגיאורפי", נאמר בסרטון בשפה הערבית, בליווי כתוביות באנגלית. "אך החלום האמריקני לביטחון הפך לחזון תעתועים. כיום האמריקנים הפזורים ברחבי הגלובוס אינם בטוחים".

בהמשך הסרטון מזהיר הארגון כי "לוחמים בעלי משאבים פחותים יותר תקפו בניו יורק והפציצו ב-11 בספטמבר - פלישה מבורכת שהיוותה מכה אנושה". הארגון הדגיש כי בימינו, הלוחמים האיסלאמיסטיים הם חזקים יותר ויש ברשותם משאבים רבים יותר – ועל כן, הם מסוגלים "לשרוף את אמריקה מחדש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נשרוף את אמריקה". קטע מתוך הסרטון שפרסם דאעש ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך הסרטון נראות תמונות של מעשי הזוועה שמבצע הארגון, וביניהם עריפות ראשים, רציחתו של העיתונאי האמריקני ג'יימס פוליי, ושריפתו בחיים של הטייס הירדני שנשבה על ידי הארגון. כמו כן, מוצגות תמונות מתוך פיגועי ה-11 בספטמבר. "אמריקה מבזבזת מליארדים על מנת לוודא שהמדינה תישאר בטוחה", נאמר בסרטון. "אך זהו הזמן לנקמה".

בהמשך אף מובעים דבריו של שיח אבו-מוחמד אל-עדנאני, הדובר הרשמי של דאעש, כשהוא מאיים על כל "הכופרים" בפעולות של הארגון. בנוסף, מוצגות תמונות מתוך תקיפתו של אמדי קוליבאלי, המחבל שרצח ארבעה בני אדם במרכול היהודי הכשר בפריז, אשר נשבע אמונים לדאעש. הדובר בסרטון אומר כי בימים אלה לאירופאים אין ביטחון במדינותיהם, ובקרוב אמריקה תחווה את אותו חוסר ביטחון.

עוד חדשות מהעולם:
אחרי קלינטון: הסנאטור מרקו רוביו הודיע כי יתמודד בבחירות
פרס ראשון? רוסיה ביטלה את האיסור על מכירת S-300 לאיראן
שאלת ביל: האם הנשיא לשעבר הוא נכס או נטל בעבור הילרי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully