וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: זה האדם שעומד מאחורי הסרטון שזעזע את העולם

סרטון מצמרר שזכה למאות אלפי שיתופים ברשתות החברתיות מציג גבר רודף אחר ילד בן 3 בסופרמרקט וחובט בו חזק בפנים. בזכות שיתוף הסרטון, המשטרה הצליחה לשים את ידה על הפושע וזה האיש שכל העולם שונא עכשיו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום חובבים יוטיוב

אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה נשימות לפני שאתם צופים בסרטון שמציג את רגעי האימה שחווה הילד המסכן הזה, כשגבר רודף אחריו בסופרמרקט ומכה אותו בפרצופו כל כך חזק עד שהוא עף לריצפה. בזכות הסרטון שתועד ע"י מצלמות האבטחה בקליפורניה והפך לוויראלי בארצות הברית, החשוד נתפס ויועמד לדין על מעשיו החמורים.

האיש הוא ג'סטין וויטינגטון, בן 23 מבייקרספילד, קליפורניה. המשטרה לא חושפת את הקשר שלו לפעוט בן ה-3 אך מנהל הסופרמרקט בו צולם הסרטון, הארי דינדרל, טוען כי הבחור הוא אביו של הילד המוכה. ג'סטין נעצר באשמת תקיפה אכזרית והתעללות בחסר ישע ונקבעה לו ערבות של מיליון דולר - אך לאחר שיחות עמו, נראה כי נעשו הקלות בהאשמות נגדו והערבות ירדה ל-20 אלף דולר. אתמול (ראשון) הוא שוחרר בערבות ומשפטו נקבע ל-24 באפריל.

ג'סטין וויטינגטון הוא האב שהכה את בנו בן ה-3 בסופרמרקט. dailymail, צילום מסך
ג'סטין וויטינגטון הכה באכזריות את ילד בן 3 לעיניי כולם/צילום מסך, dailymail

הסרטון המדובר מציג את הפעוט כשהוא מנסה לברוח מהגבר ללא הצלחה והוא חובט בו בפנים - וכשהמסכן נשכב על הריצפה ובוכה מכאב - הגבר מושך בחולצתו ומרים אותו על רגליו. כשסצינת האימים הזאת מסתיימת, אישה בהריון ניגשת אל הילד ולוקחת אותו משם (ככל הנראה מדובר באמו ובת זוגו של ג'סטין, שזוהתה בשם קריסטל). המשטרה שקיבלה דיווח על המקרה רק לאחר שהסרטון הודלף לרשת, ביקשה את עזרת הציבור בזיהוי האדם שבסרטון ואחרי מאות אלפי צפיות ושיתופים הוא זוהה ובחצות של אותו יום הוא נעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אבא צולם מכה את בנו הפעוט. צילום מסך
האב מכה את בנו. מתוך הסרטון המזעזע/צילום מסך

"זה היה נורא" סיפר בעל הסופרמרקט ל-Daily News, "זה הדבר הנורא ביותר שראיתי בחיי. הייתי בחלק האחורי של החנות כשהעובד שלי רץ אליי וביקש שאצפה במצלמות האבטחה כדי לבדוק אם יש הוכחה לתקיפה". מאוחר יותר, הוא נתן לשוטרים את קלטות האבטחה כדי שיהיה להם קל יותר לאתר את החשוד, "זה היה הדבר הנכון לעשות. אתה לא פוגע ככה בילד, לא משנה מה הוא עשה".

הילד נבדק בביתו ע"י צוות רפואי ומצבו טוב, אך עד כה לא ידוע האם ישאר לצד אביו או יועבר לחזקה של אדם או משפחה אחרת.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully