וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ביכה את מות הנווטת בנפאל - ונהרג בטיול בפרו

9.4.2015 / 12:06

מקס סלע, בן 24 משוהם, השתחרר לפני חודשים ספורים מהצבא והיה נרגש לקראת הטיול שלו לדרום אמריקה. אתמול התבשרה משפחתו על תאונת האומגה המצערת שגבתה את חייו. "לאביו הייתה הרגשה לא טובה, אבל מקס רצה לעשות מה שצעירים רבים עושים"

מקס סלע, ישראלי שנהרג בתאונת אומגה בפרו, אפריל 2015. פייסבוק, צילום מסך
הספיק לחגוג את ליל הסדר. מקס סלע/צילום מסך, פייסבוק

מקס סלע, בן 24 משוהם, הוא הישראלי שנהרג אתמול (רביעי) בתאונת אומגה בפרו. רק לפני כחצי שנה ביכה מקס את מותה של הנווטת תמר אריאל, שקפאה למוות במהלך טיול בחו"ל, בעקבות מפולת שלגים קשה בהרי ההימלאיה שבנפאל. "עצוב. ת.נ.צ.ב.ה", כתב בפוסט שהעלה לפייסבוק בצירוף כתבה שעסקה במותה.

מקס השתחרר מהצבא לפני חודשים ספורים וטס לפרו במסגרת טיול אחרי הצבא. "אז זהו, אתמול סיימתי את הצבא שלי!", כתב מקס בהתרגשות בפייסבוק בדצמבר 2014. "קדימה לדרום אמריקה בעוד שלושה שבועות!!!". הוא עוד הספיק לחגוג את ליל הסדר בבית חב"ד בעיר קוסקו יחד עם חבריו לטיול וכ-900 מטיילים יהודים אחרים.

בעקבות המקרה המעצר, החברים שעמם טייל מקס בפרו מעוניינים לחזור לישראל באופן מידי. מחר בבוקר (שעון פרו) הם צפויים למסור את עדותם בנושא התאונה למשטרה. בשל החקירה המתנהלת במדינה, העברת הגופה בחזרה לישראל מתעכבת. עם זאת, במשרד החוץ מפעילים מאמצים על מנת להחזירה עד ליום ראשון הקרוב.

עוד על מות ישראלים בחו"ל:
החיפושים אחר הישראלית בתאילנד: "זוהתה גופה"
ישראלי בן 22 נרצח בברלין ליד כנסייה נטושה; הרקע לא ברור
ישראלית נהרגה בתאונה בהודו; הודעה נמסרה למשפחתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבשורה אמש על התאונה המצערת הכתה בתדהמה את בני משפחתו של סלע. הרב של שוהם ויו"ר ארגון רבני צהר, דוד סתיו, שהה עם המשפחה אמש במשך כמה שעות וסיפר כי מדובר במשפחה המשתייכת למייסדי העיר הפועלת רבות בקהילה. "המשפחה עוברת שעות קשות. כל היישוב בתדהמה מהמקרה", סיפר הרב. "מקס קרוי על שם דודו, אחיו של אביו, שנהרג באחת ממלחמות ישראל. אביו, חנן, סיפר שהוא מאוד חשש מהנסיעה הזו, והייתה לו הרגשה לא טובה, אבל מקס רצה לעשות מה שצעירים רבים עושים בשלב הזה בחיים, ולצערנו זה הסתיים כך. מדובר בבחור מלח הארץ שעשה שירות צבאי ומאוד עצוב שככה זה הסתיים".

אנשי בית חב"ד בקוסקו, העיר שממנה יצאו הצעירים לטיול, מסרו כי מקס יצא למסלול במאצ'ו פיצ'ו שבדרום פרו יחד עם עוד שני מטיילים ישראלים, חברים שלו מהארץ. לטענתם, הוא נפל אל מותו ממשטח מוגבה שעליו עמד, בגובה של כ-80 מטרים, להערכתם. עם זאת, הם אינם יודעים לומר מה גרם לנפילתו.

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully