וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי על הרצפה, קמתי, כיוונתי על המחבל והרגתי אותו"

סמ"ר תומר לן, שנפצע קל בפיגוע הדקירה בבנימין, שחזר את הרגעים הדרמטיים. "הוא דקר אותי פעמיים בגב, נפלתי לאבנים", סיפר על המחבל. חברו של לן נפצע קשה: "הוא יצא ספוג בדם מהרכב ואמר שהוא בסדר". דיווח מאולפן וואלה

צילום מסך

"הוא דקר אותי פעמיים בגב, נפלתי לאבנים": כך תיאר סמל ראשון תומר לן, החובש הצבאי שנפצע הבוקר (רביעי) קל בפיגוע הדקירה בבנימין וחיסל את המחבל. מבית החולים שערי צדק, שאליו פונה, הוא תיאר את הרגעים שבהם הגיע המחבל, פגע בו ובחברו, ונורה. "המשימה הקבועה של הגדוד שלי היא תגבור צירים", סיפר. "היום בשעות הבוקר, במשימה הרגילה שלנו, הייתי מחוץ לרכב. ניגש אלינו פלסטיני, עבר לידי, לא נראה חשוד. הוא המשיך בערך מאה מטר ונעלם". על פי לם, אז החלו רגעי האימה: "לאחר כמה שניות הוא עשה פרסה. הוא חזר לכיווני, ללא שום דבר בידיים. מטרים ספורים ממני הוא התחיל לרוץ אליי בצעקות ושלף סכין. לא ראיתי מאיפה. תוך כדי צעקות הוא דקר אותי פעמיים בגב. בזמן הדקירות נפלתי לאבנים".

לן תיאר כיצד הצליח להיכנס לתוך כלי הרכב שבו ישבו שני חבריו לכוח, והמחבל דקר גם אותם. "כשהייתי על הרצפה קמתי, תפעלתי נשק, כיוונתי עליו - יריתי עליו והרגתי אותו". על חברו שנפצע באורח קשה הוא סיפר: "אחד החברים שלי יצא ספוג בדם מהרכב. הוא דיבר איתי ואמר שהוא בסדר. הוא היה קצת מעופף, ראיתי כמה פציעות שלו, עשיתי לו טיפול רציני ועצרתי דימום מהצוואר עד שאנשי מגן דוד אדום הגיעו ופינו אותו ואותי". לדבריו, כעת הוא מרגיש טוב, והוא סובל מכמה חבלות יבשות בגבו.

עוד בוואלה חדשות:
ברלין: "ישראלי בן 22 נרצח בערב פסחא בכנסייה נטושה"
דילים אפלים ואיסוף מודיעין: כך מונצחת הגזענות בחינוך החרדי
לקראת סוף החג: בגלל החום - המטיילים מתרכזים באתרי המים

סמל ראשון תומר לן, שנפצע בפיגוע הדקירה בשומרון והרג את המחבל. יאיר אלטמן, מערכת וואלה! NEWS
תומר לן/מערכת וואלה! NEWS, יאיר אלטמן

לן וחברו, פרמדיק צבאי כבן 20, נדקרו בצומת סינג'יל הסמוך להתנחלות שילה בבנימין. בעוד לם סבל מחבלות קלות, חברו נפצע בצווארו, ואיבד דם רב. הוא פונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. מדובר צה"ל נמסר כי המחבל הגיע לצומת שבו שהו חיילי צה"ל במהלך פעילות הביטחון השוטף באזור ודקר שם שני חיילים, לוחמים מגדוד תבור של פיקוד העורף.

על פי ערוץ הטלוויזיה הפלסטיני "אל-קודס", המחבל שביצע את הפיגוע הוא מוחמד ג'אסם כראכרה, תושב הכפר סינג'יל הסמוך לצומת.

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully