וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בבנימין: שני חיילים נפצעו, ובהם אחד קשה

8.4.2015 / 11:43

בפיגוע שאירע בצומת סינג'יל נפצע פרמדיק צבאי קשה מדקירות בצווארו, וצוות מד"א פינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא מורדם ומונשם. חובש שהיה עמו נפצע באורח קל, ירה במחבל הדוקר וחיסל אותו

צילום: רויטרס, מור שאולי, דוברות מד"א; עריכה: גדי וינסטוק

שני חיילים נפצעו היום (רביעי) באורח קשה וקל בפיגוע דקירה בצומת סינג'יל הסמוך להתנחלות שילה שבבנימין. פרמדיק צבאי כבן 20 נפצע באורח קשה בצווארו ואיבד דם רב. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא מורדם ומונשם. חובש שהיה עמו נפצע באורח קל, אך במהלך האירוע הספיק לירות במחבל הדוקר ולחסל אותו. אחרי כן הוא פונה גם כן לשערי צדק.

מדובר צה"ל נמסר כי המחבל הגיע לצומת שבו שהו חיילי צה"ל במהלך פעילות הביטחון השוטף באזור ודקר שם שני חיילים, לוחמים של פיקוד העורף. בתגובה חיסל הכוח את המחבל", הוסיפו. עוד נמסר כי הודעה נמסרה למשפחות החיילים הפצועים.

על פי ערוץ הטלוויזיה הפלסטיני "אל-קודס", המחבל שביצע את הפיגוע הוא מוחמד ג'אסם כראכרה, תושב הכפר סינג'יל הסמוך לצומת.

עוד בוואלה חדשות:
קורבן נוסף מהלוויית הרב וואזנר: צעיר שנפצע אנושות מת מפצעיו
תיעוד: שוטר בארה"ב ירה 8 פעמים בגבו של גבר שחור שנמלט
איראן מתריסה? "עם חתימת ההסכם, נפעיל צנטריפוגות מתקדמות"

מפת אזור הדקירה

פרמדיק מד"א חגי ברטוב, שטיפל בפצועים, סיפר: "כשהגענו ראינו קבוצה של אנשים סמוך לכביש 60. על הכביש שכב צעיר כבן 20 בהכרה, עם פצע דקירה בפלג גופו העליון, תוך פינוי מהיר לבית חולים הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום טיפול תרופתי, הרדמה והנשמה. מצב מוגדר קשה. צעיר נוסף כבן 20 התהלך כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה שטחיות בגב, לאחר טיפול בשטח פינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל" .

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פינוי הפצועים באירוע הדקירה לבית החולים שערי צדק. אפריל 2015. מד"א
פינוי הפצועים לשערי צדק/מד"א

מנהל מערך הטראומה בבית החולים שערי צדק, ד"ר עפר מרין, סיפר כי שני הפצועים הגיעו למחלקה שלו. "אחד במצב קשה מורדם ומונשם, סובל מכמה דקירות בצוואר ובראש. הוא טופל ביחידת הטראומה והתייצב. הוא קיבל כמה מנות דם והועבר להמשך בדיקות כדי שנלמד את היקף הפגיעות", הסביר ד"ר מרין. "אני מעריך שבדקות הקרובות יעבור לחדר ניתוח". על הפצוע קל הוא הוסיף: "הוא סובל מכמה פציעות דקירה בגב. מצבו קל ולא נשקפת כל סכנה לחייו".

לפני כשבוע נפצע חייל צה"ל, בן 22, באורח קל מדקירה בסמוך ליישוב אורנית שבשומרון. מחקירת האירוע עלה כי כוח מגדוד 101 של חטיבת הצנחנים הוקפץ לאזור גדר המערכת לאחר שהתקבל דיווח על שישה פלסטינים שמנסים לחצות אותה. במהלך הניסיון למנוע מהפלסטינים את המעבר דקר אחד מהם את החייל, יואב לייטמן. חרף הפציעה, הצליח ליטמן להשתלט על הדוקר. הוא נעצר והועבר לחקירה.

(עדכון ראשון: 10:20)

פיגוע דקירה בצומת שילה, אפריל 2015. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
גופת המחבל שחוסל/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש
פיגוע דקירה בצומת שילה, אפריל 2015. סוכנות תצפית, מערכת וואלה! NEWS
פיגוע דקירה בצומת שילה, אפריל 2015/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות תצפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully