וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אריאל על הפיגוע: "בידיו של אבו מאזן מסתתרות סכינים"

בתגובה לדקירת שני חיילים בצומת סינג'יל, טען השר אריאל: "חייבים ממשלת ימין חזקה שתדע להגן על ביטחון ישראל ולא להיכנע לטרור". בנט: "מאיראן ועד שילה, יש לאויבים שלנו מטרה אחת". לדברי מירי רגב, "הפצוע שנטרל את המחבל מנע פיגוע גדול יותר"

צילום: דוברות מד"א, עריכה: גדי וינסטוק
"אני מחזק את כוחות הביטחון שהרגו את המחבל, זהו צריך להיות גורלו של מי שפוגע ביהודים חפים מפשע"

במערכת הפוליטית הגיבו בחריפות לפיגוע הדקירה שאירע היום (רביעי) בצומת סינג'יל שליד ההתנחלות שילה שבבנימין, שבו נפצעו שני חיילים, אחד מהם באורח קשה והשני באורח קל. "לא חלף אפילו שבוע מאז שאבו מאזן אמר שידו מושטת לשלום וכבר מתברר שבתוך ידו מסתתרות גם סכינים, אבנים, בקבוקי תבערה ועוד כלי משחית, שמטרתם לרצוח יהודים", מסר השר אורי אריאל.

לדבריו, "מול השקרים והמניפולציות של הערבים מדינת ישראל חייבת להעמיד ממשלת ימין חזקה, שתדע להגן על ביטחון ישראל ולא להיכנע לטרור". אריאל הוסיף: "אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצועים ומברך את כוחות הביטחון על חיסול המחבל".

"מאיראן ועד שילה, יש לאויבים שלנו מטרה אחת: לפגוע בכמה שיותר יהודים", אמר השר נפתלי בנט. "אני מחזק את כוחות הביטחון שהרגו את המחבל, זהו צריך להיות גורלו של מי שפוגע ביהודים חפים מפשע. אירוע חמור כזה צריך להסתיים כך, ולא בחלומות על שחרור מהכלא".

עוד בוואלה חדשות:
דילים אפלים ואיסוף מודיעין: כך מונצחת הגזענות בחינוך החרדי
קורבן נוסף: מת צעיר שנפצע אנושות בהלוויית הרב וואזנר
תיעוד בארה"ב: שוטר לבן יורה 8 פעמים בגבו של גבר שחור שנמלט

פיגוע דקירה בצומת שילה, אפריל 2015. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש

חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) הטילה גם היא, בדומה לשר אריאל, את האחריות לפיגוע על יו"ר הרשות הפלסטינית. "אני קוראת לאבו מאזן לגנות ולפעול כנגד מפגעים ומסיתים", אמרה. "לא יכול להיות מצב שאבו מאזן מדבר בשני קולות, האחד מסית ומלבה את האש, והשני רצונו במשא ומתן עם ישראל. אבו מאזן צריך להוכיח כי כוונותיו למשא ומתן ושלום הן אמיתיות. אני מאחלת לשני הפצועים בריאות טובה והחלמה מהירה, אשר אחד מהם היה זה שנטרל את המחבל וירה בו. בקור רוחו ובתגובתו המהירה הוא מנע פיגוע גדול יותר".

סגן השר אלי בן דהן הגיע לזירת הפיגוע וקרא להרוס את ביתו של המחבל שחוסל. "אני קורא לממשלת ישראל להרוס את בית המחבל באופן מידי. זה הסיכוי היחיד ליצור הרתעה אפקטיבית. כמו כן, יש לגרש את משפחת המחבל", אמר.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il
לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully