וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: המורה שפך "אש נוזלית" על רצפת הכיתה

8.4.2015 / 9:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

בעקבות המחלוקת בין ארה"ב לישראל על הסכם הגרעין עם איראן, הבהירו אמש (שלישי) בבית הלבן כי "אובמה יעשה הכול על מנת להראות לעולם שאין לארצות הברית בעלת ברית קרובה יותר מישראל". עיתון ה"ניו יורק טיימס" טען הבוקר במאמר מערכת כי דרישותיה של ישראל בנושא בלתי אפשריות.

גז אמוניה דלף אמש ממכל במפעל "הוד חפר" שבאזור התעשייה עמק חפר - חצי שנה אחרי מקרה זהה באותו מפעל. כוחות הכיבוי השתלטו על הדליפה. לא היו נפגעים באירוע, ונבדק חשד לרשלנות.

שוטר לבן בקרוליינה הדרומית הואשם אמש ברצח לאחר שתועד בסרטון כשהוא יורה למוות באדם שחור, לא חמוש שנמלט ממנו. הסרטון צולם על ידי עובר אורח, והגיע לידי הניו יורק טיימס.

מורה אחד לכימיה החליט לבצע ניסוי מסוכן במיוחד בכיתתו. בסרטון שהועלה לרשת נראה המורה שופך את תכולתה של מבחנה בוערת על הרצפה, לאחר שהורה לתלמידיו להרים ממנה את רגליהם. לא ברור מה הייתה מטרת הניסוי, אולם לדברי מספר גולשים ה"אש הנוזלית" שנראית בסרטון היא ככל הנראה חלק מניסוי בגז מתאן נוזלי.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית וייעשה שרבי בהרים ובפנים הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully