וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פיצוץ ענק במפעל בסין הורגש למרחק 50 קילומטרים

אדם אחד נפצע אנוש ו-18 נוספים נלקחו לטיפול רפואי, לאחר שנפגעו מהפיצוץ העז, במפעל כימיקלים בעיר ז'אנגז'ו שבדרום-מערב המדינה. בעלי המפעל נלקחו לחקירה, לאחר שהתברר כי זו התאונה השנייה במקום בשנתיים האחרונות

צילום: רויטרס, עריכה: ניב פוקס

19 בני אדם נפצעו היום (שני) בפיצוץ ענק במפעל בעיר ז'אנגז'ו שבדרום-מזרח סין – כך דווח בסוכנות הידיעות הסינית "שינחואה". הפיצוץ נגרם מסדק באחת המכונות במפעל, והביא לשריפה עזה. מצבו של אחד מהפצועים אנוש, וכל 19 הפצועים נלקחו לטיפול בבית החולים. המפעל נסגר, ובעליו נלקחו לחקירה.

כ-430 אנשי כוחות כיבוי האש הוזעקו למקום, ופעלו לכיבוי השריפה. עוד דווח כי חלונות בתחנת דלק המרוחקת כקילומטר אחד ממוקד הפיצוץ התנפצו מעוצמת הפיצוץ. עם זאת, לא דווח על נפגעים. תחנת הדלק ובניינים סמוכים פונו. תושבים דיווחו על כך שחשו את עוצמת הפיצוץ עד למרחק של כ-50 קילומטרים מהמקום.

לפני כשנה וחצי, תאונה דומה אירעה באותו המפעל, המייצר פרקסילין, כימיקל המשמש בתהליך הייצור של פלסטיק. בשנים האחרונות, אזרחים רבים יצאו נגד הקמת מפעלי פרקסילין. המשרד לאיכות הסביבה אף קרא לממשלה בבייג'ינג בחודש שעבר להגביל את הקמתם של מפעלים אלה, ולהכפיף אותם לבחינה בנוגע להשפעתם הסביבתית.

עוד בוואלה חדשות:
צפו: ביצי פסחא, ארנבים - והריקוד של מישל אובמה
ארה"ב: אדם חולץ מלב האוקיינוס אחרי 60 ימים
שיא ביפן: בת 100 סיימה מקצה שחיה של 1,500 מטרים

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • פיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully