וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת נולדה עם "חדק של פיל" ויש מי שסוגד לה כמו לאל

בהודו סבורים שהתינוקת שנולדה עם מום נדיר בפנים היא בתו של האל ההינדי גנש. לאחר שהשמועה התפשטה, רבים הגיעו לבית החולים כדי לצפות בתינוקת האלוהית

תינוקת נולדה עם גוש בפנים בדמוי חדק של פיל. Cover Asia Press,
התינוקת שדומה לאל ההודי בעל ראש הפיל, גנש/Cover Asia Press

בכל פעם שתינוק בהודו נולד עם מום גופני, יש מי שממהר לחפש רמזים שמעידים על איזשהו קשר לדת. בשנה שעברה זה היה תינוק עם 8 גפיים שכונה בנו של האל ההינדי ברהמה ועכשיו זו תינוקת עם חדק של פיל שרבים מאמינים שהיא גלגולו של האל ההינדי, גנש.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", תושבי הכפר ההודי הסמוך לעיר אליגר שאוטר פראדש, נהרו בהמוניהם אל בית החולים המקומי כדי לראות את התינוקת "האלוהית", שנולדה עם מום בפנים בדמוי חדק של פיל - בדומה לאל בעל ראש הפיל, גנש. על פי ההינדואיזם, גנש הוא אל החוכמה והידע האחראי על רווחה, שגשוג והצלחה בעבודה.

תינוקת נולדה עם גוש בפנים בדמוי חדק של פיל. חדשות אסיה, צילום מסך
הרופאים מדווחים שמדובר במוטציה גנטית אך המאמינים חושבים אחרת/צילום מסך, חדשות אסיה

על אף שהרופאים הודיעו שמדובר במוטציה גנטית שנובעת מתת תזונה וזיהום מוגבר, הדבר לא עצר את ההמונים מלהגיע אל בית החולים כדי לצפות בפלא הזה. דו"ח מ-2013 של המגזין הסביבתי "Down to Earth", מדווח כי העובדים בעיר המתועשת אליגר, נאלצים לעבוד בתנאים מחפירים ובסביבה מזוהמת - מה שככל הנראה הביא ליצירת המוטציה אצל האם.

"גיסתי ילדה תינוקת עם פנים שנראים כמו של האל גנש, כולם אומרים שהיא גלגול של האל", סיפרה דודתה של התינוקת, רג'ני, לסוכנות הידיעות, "זו הסיבה שכל מי ששומע עליה עושה כל שביכולתו כדי להגיע לכאן ולראות אותה".

עוד באותו נושא

תינוק עם 4 ידיים ו-4 רגליים זכה לכינוי "בן האל"

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully