וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק עם 4 ידיים ו-4 רגליים זכה לכינוי "בן האל"

האם התינוק שנולד עם 8 גפיים במזרח הודו הוא בנו של האל ההינדי, ברהמה? המונים הגיעו לבית החולים והקימו מחנה בכדי לצפות בנס, אולם הרופאים טוענים: מדובר במום גופני

תינוק נולד עם 4 זרועות ו-4 רגליים. CEN/Europics, צילום מסך
צילום: CEN)/צילום מסך, CEN/Europics

תושבי בריואפר, עיירה במזרח הודו, התקהלו השבוע סביב בית החולים בעיר לאחר שהגיעה לאוזנם השמועה על לידתו של תינוק עם 4 ידיים ו-4 רגליים, בדומה לאל ההינדי, ברהמה.

הזרועות והרגליים הנוספות של התינוק, שכונה על ידי הוריו "בן האל", הן כמובן שרידיו של אחיו התאום שלא התפתח במהלך ההריון. למרות שיש סיבה מדעית לפגם של התינוק, משפחתו מאמינה שבנם הוא גלגול נשמתו של האל ההינדי ברהמה, שגם לו 8 גפיים. על פי האמונה ההינדית, ברהמה הוא האל היוצר של היקום, מקור כל הדברים, נצחי, אינסופי ומצוי בכול.

"כשהוא נולד לא האמנו למראה עינינו", סיפר קרוב משפחה לטלוויזיה המקומית, "האחיות בבית החולים אמרו שמדובר במום קשה, אבל יכולתי לראות שהוא סימן מאלוהים. למעשה, מדובר בנס. הוא ילדו של אלוהים".

אנשים מכל רחבי העיר הגיעו אל בית החולים כדי לראות את התינוק והמהומה שנוצרה במקום הביאה למעורבותם של כוחות המשטרה, שהתקשו להשתלט על ההמונים ולמנוע את כניסתם לבית החולים. "הוא פריק. זה טרגי. אין בו שום דבר אלוהי", אמר אחד השוטרים, "אבל הקהל משתולל ודורש לראותו. מאות בוכים ברחובות, מאות אחרים מתפללים. אנשים הקימו כאן מחנות. חלק מהאנשים בפאניקה כי הם מאמינים שהילד הזה הוא סימן לסוף העולם. בכל הקריירה שלי לא נתקלתי בדבר כזה".

ברהמה האל ההנדי. ShutterStock
באמת דומים. ברהמה, האל ההינדי/ShutterStock

בן משפחה נוסף מסר בתגובה: "ההתרגשות של הציבור מובנת. זה רק טבעי שאנשים ירצו לראות את בנו של האל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully