וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת החג של שולה זקן: "ניקיונות מתחילים מבפנים"

2.4.2015 / 10:30

זקן, שהשתחררה מהכלא לפני כחודשיים, איחלה לחבריה חג שמח בעמוד הפייסבוק שלה: "שתהיה שנה מלאה בחירות אמיתית". היא נמנעה להביע דעתה על הרשעתו של אולמרט, אך רמזה: "הניקיונות הם לא רק בשטיפת הרצפות"

קוצר שליש ממאסרה של שולה זקן - תשוחרר בימים הקרובים. עומר מירון
"במסעות שלי גיליתי שהמשפט 'מי שמאמין לא מפחד' מקבל משנה תוקף". שולה זקן/עומר מירון

כמה ימים לאחר שהורשע פטרונה אהוד אולמרט בפרשת טלנסקי, על בסיס ההקלטות שהעבירה לפרקליטות, פרסמה הבוקר (חמישי) שולה זקן פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, שבו התייחסה במרומז לראש הממשלה לשעבר. "אני כותבת לכם הפעם כדי לאחל חג פסח כשר ושמח. שתהיה זו שנה מלאה בחירות אמיתית. חירות בכל המובנים", כתבה, ובהמשך ציינה: "הניקיונות הם לא רק בשטיפת הרצפות והבתים, הניקיונות מתחילים מבפנים, מהנפש".

זקן, בעבר ראש לשכתו הנאמנה של אולמרט, נמנעה עד כה להגיב להרשעתו בפרשת "מעטפות הכסף". בית המשפט הפך את זיכויו של אולמרט שהתקבל לפני כשלוש שנים, לאחר קבלת ראיות חדשות שהושמעו בקלטות שהגישה זקן. את הסטטוס שפרסמה הבוקר סיכמה בכך שהודתה לחבריה על תמיכתם בה, וכתבה: "במסעות שלי גיליתי שהמשפט 'מי שמאמין לא מפחד' מקבל משנה תוקף".

עוד בוואלה חדשות:
למה המשטרה לא מצליחה להתמודד עם "תג מחיר"?
4 חודשים אחרי דליפת הנפט: שמורת עברונה תיפתח למטיילים
הזעקה לצדק של משפחת אלימלך נותרה ללא מענה

"זמן להתחיל מבראשית, זמן להצמיח שורשים ולהפסיק לרוץ במעגל". - אסף אמדורסקי.חברים יקרים, עבר זמן רב מאז שכתבתי לכם בפעם ...

Posted by ‎שולה זקן‎ on Wednesday, April 1, 2015

אהוד אולמרט הורשע בהפרת אמונים ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בית המשפט קבע שבעת שכיהן כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת קיבל שלא כדין מאות אלפי דולרים מאיש העסקים היהודי-אמריקני משה טלנסקי. כמו כן, קבעו השופטים כי אולמרט לא השתמש בכסף רק לצרכים פוליטיים, אלא גם לצרכים פרטיים - אשר כללו גם תוספת שכר לשולה זקן. בתמורה, סייע אולמרט לטלנסקי בקשרים עם אנשי עסקים בכירים בתחום הנדל"ן, תוך ניגוד עניינים. השופטים ציינו את הקלטות שהגישה זקן ואמרו שהעובדה שאולמרט נשמע בהן מנסה לשכנע אותה שלא להעיד נגדו מראה על מודעות שלו להשלכות מעשיו.

בתמורה להעברת הקלטות המפלילות לפרקליטות, זכתה זקן לחתום על עסקת טיעון עם הפרקליטות. במסגרת אותה עסקה, היא הורשעה בעבירות שוחד והלבנת הון בפרשת "הולילנד" ונידונה ל-11 חודשי מאסר בלבד. בפועל, היא ריצתה שבעה חודשי מאסר בעקבות ניכוי שליש מעונשה והשתחררה לפני כחודשיים.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully