וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח הותקף באסף הרופא: "עכשיו אני צריך לפחד מכל מטופל?"

31.3.2015 / 17:08

בני משפחה של מטופל בבית החולים ביקשו מאחד האחים במקום לראות אותו. משסירב, התנפלו עליו והיכו אותו בחפץ קהה. הוא נחבל בפניו ונזקק לטיפול. מעצר התוקפים הוארך ביומיים. "איך אסביר לילדיי מה שקרה?", תהה בשיחה עם וואלה חדשות

צילום: באדיבות בית החולים רמב"ם, עריכה: טל רזניק

(תיעוד: התבקש להזדהות - ותקף מאבטח בבית החולים רמב"ם)

מקרה נוסף של אלימות בבית חולים: אתמול (שני) בשעות הערב המאוחרות תקפו בני משפחה של מטופל אח במרכז הרפואי אסף הרופא שבצריפין לאחר שמנע מהן, לטענתם, לבקר אותו. מחקירת המקרה עלה כי האח, אלכס אוקקורוב, בן 41 שעובד במחלקה האורטופדית, נכנס לחדר תרופות להביא למטופל תרופה נגד כאבים. אז, התנפלו עליו שני קרובים של המטופל והיכו אותו בחפץ קהה. האח נחבל קלות בפניו ונזקק לטיפול רפואי. משטרת רמלה עצרה את השניים, והבוקר הורה בית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרם ביומיים.

"סיימתי את ההכנה של התרופה, והלכתי לחדר של המטופל", שיחזר אוקקורוב את שאירע בשיחה עם וואלה חדשות. לדבריו, הוא הותקף כי התעכב, לשיטתם של קרובי המטופל, עם הכנת התקופה עבורו. "אחריי נכנסו שני אנשים, שאחד מהם דיבר עם ידיו. הסתובבתי לתת את התרופה, ולפתע קיבלתי כמה מכות בראש. נפלתי והם המשיכו לבעוט בי על הרצפה. בגלל הצעקות באו אחיות והם ברחו". אוקקורוב, נשוי עם שלושה ילדים, הוסיף: "אני צריך להסביר לילדים שאבא קיבל מכות. זה לא נעים כי בבית שלנו מלמדים שזה לא בסדר ולא פתרון. איך עכשיו אני אסביר להם עכשיו מה קרה?".

"אני חושש", הודה, "עכשיו אני צריך לפחד מכל מטופל? העבודה שלי לא מול המחשב. העבודה שלי היא עם אנשים. אני אמשיך, אבל פחד כבר יש באיזה שהוא מקום בפנים".

עוד בוואלה חדשות:
מחדל האבטחה הענקי בנתב"ג נחשף: אדם דקר חובשת, המאבטח קפא במקום
שלושה ימים לפני החג: נתפסו כ-700 ק"ג של בשר מקולקל
בקרוב: מבקש מקלט המסרב לצאת למדינה שלישית - ייכלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האח, אלכס אוקקורוב, אחרי התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לתקיפה החמורה, הודיע ועד האחיות בבית החולים כי הצוות הסיעודי יקיים מחר בין השעות: 12:00-10:00 אסיפות הסברה ויפנה לכל הגורמים עם הקמת הממשלה, על מנת שיפעלו באופן תקיף ונחרץ למיגור תופעת האלימות נגד אנשי צוות רפואי וסיעודי בבתי החולים.

לפני כחודש אירעה תקיפה חמורה נוספת בבית חולים, כאשר אדם תקף מאבטח במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה. בשעות הבוקר של אחד מימי ראשון הגיע אזרח לבוש בקפוצ'ון לשער הכניסה הראשית של בית החולים החיפאי הגדול. המאבטח, שהיה בעמדת הכניסה, פנה אליו וביקש ממנו בהתאם לנהלים להזדהות באמצעות תעודה מזהה. אז, כך לפי הסרטון שתיעד את התקרית - האיש התנפל במפתיע על המאבטח ללא כל סיבה נראית לעין.

האיש הספיק להלום במאבטח ואף ניסה לחבוט את ראשו ברצפה. מאבטחים נוספים של בית החולים הצליחו להשתלט על האיש, והעבירו אותו לידי שוטרי תחנת חיפה שהגיעו לזירה. התוקף הורחק בצו בית משפט למשך שבוע מבית החולים רמב"ם.

בהכנת הכתבה השתתפה דנה ירקצי

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully