וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי היפה: עשרות התגייסו והפיקו חתונה לזוג יתומים

26.3.2015 / 23:32

סיפורם של שלומי ונירית, בני זוג מבאר שבע שהתקשו לממן את האירוע הגדול בחייהם, נגע בלבם של רבים. בעקבות פוסט בפייסבוק הצליחה קבוצה של מארגנים לגייס אוכל, נגנים, תקליטנים, ואפילו אורחים. "עזבנו הכל ובאנו לעזור", סיפרו האורחים. "זאת מצווה גדולה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

שלומי ונירית, בני זוג מבאר שבע, לא ציפו שיום חתונתם ירגש אזרחים כה רבים במדינה, וכי עשרות אנשים יתגייסו כדי לשמח אותם ביום חגם. הכול החל מפוסט בפייסבוק שבו סיפרו כמה אנשים על בני הזוג, יתומים שהתקשו לממן ולארגן את האירוע, וביקשו לסייע להם לחגוג את היום המאושר בחייהם. הפוסט, שבו קראו המארגנים לכל המעוניין להגיע ולסייע בארגון החתונה, זכה לתגובות ולשיתופים רבים.

עשרות אנשים התגייסו לסייע לזוג יתומים מבאר שבע לארגן את חתונתם. שי מכלוף
עשרות האנשים שהגיעו לחגוג עם בני הזוג"/שי מכלוף

"אנשים יקרים מאוד, מצווה חשובה", נכתב בפוסט. "חתונה בלי מלצרים ובלי אורחים לזוג יתומים – מי שיש באפשרותו להגיש אוכל, לבוא לשמח, לרקוד – צריכים אתכם פה. היום הכי מאושר שלהם תלוי בכם! אפילו תבואו לשעה ותשנו עולמות. מצווה גדולה מאוד. בלעדינו אין מוזמנים ואין מלצרים כמעט – זה הרגע לעשות משהו חשוב", נכתב.

"עמך ישראל זקוקים לעזרה בחתונות, לא לכולם יש את האמצעים", אמר הראל יהודה, אחד ממארגני האירוע. "לקחתי על עצמי לארגן את כל הנושאים הלוגיסטיים באירוע מתחילתו ועד סופו כדי לשמח את האנשים. כל חתונה כזאת זה כמו חתונה של הילדים שלי ואני מתרגש לא פחות".

עוד בוואלה חדשות:
מסתגרים ומחביאים את הפאות: חשש לגורל היהודים בתימן
חברות תעופה מפיקות לקחים: "הטייס המתאבד לא היה מתקבל אלינו"
ניו יורק: פיצוץ גז גרם לשריפה בבניין, 3 נפגעו אנוש

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תגובות לפוסט בפייסבוק הקורא להירתם ולסייע לזוג יתומים המתקשה לממן את חתונתם. פייסבוק, אתר רשמי
תגובות לפוסט בפייסבוק הקורא לאנשים לסייע בארגון החתונה/אתר רשמי, פייסבוק

מאז הבוקר הצליחו המארגנים לגייס אוכל, צלמים, תקליטנים, מתופפים ואפילו אורחים שכלל לא מכירים את החתן והכלה. עירית אלבז, טבחית בבית תמחוי, סיפרה כי לא התלבטה והחליטה להגיע ולשמח את הזוג. "הבוקר שמעתי שיש חתונה בהתנדבות", אמרה אלבז. "ישר החלטתי לבוא ולהתנדב לעזור כאן במטבח. ממש מחמם את הלב לראות את זה".

אילן, צלם מבאר שבע, אמר כי הוא מרגיש שהוא עושה מצווה. "נרתמתי לאירוע הזה במסגרת הבקשות שהופנו אליי לצלם פה באירוע של שני יתומים", סיפר. "אני מרגיש שזה חלק מהמצוות והחסדים, לעזור לאנשים שאין להם יכולת ולשמח אותם, שירגישו בעזרת השם שהם זוג כמו כל הזוגות. שלא ירגישו שונים".

עשרות אנשים התגייסו לסייע לזוג יתומים מבאר שבע לארגן את חתונתם. שי מכלוף
"מצווה גדולה לשמח חתן וכלה". החגיגות בחתונה של שלומי ונירית/שי מכלוף

בני הזוג התקשו להאמין למראה עיניהם ולא הצליחו להסתיר את הדמעות. "אני מתרגש מאוד, אין לי מילים", אמר שלומי, החתן. "אני מרגיש הכי מאושר, מאוד מתרגש וזה יום הכי גדול שלי, באמת תודה לכם". נירית, אשתו הטרייה, הצטרפה לבעלה ואמרה: "אני מאוד שמחה שכולם באו לעזור. באמת תודה".

הדמעות לא פסחו גם על האורחים, שהגיעו מאזורים שונים בארץ. "ראינו את המודעה בפייסבוק והגענו מהמרכז" , אמרו שלומי ודינה. "עזבנו את הניקיונות של פסח, ובאנו מיד לעזור" יפה משעלי, קרובת משפחה של הכלה, סיכמה: "ההרגשה נהדרת. זאת מצווה גדולה לשמח חתן וכלה, בעיקר זוג שכזה. זה זוג שמגיע להם".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully