וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער קפץ מבניין לאחר פגישה בשירות המבחן; "התנגד לעזוב את הבית"

הנער, בן 15, היה בטיפול שירות המבחן בשל אירוע פלילי. "האווירה בפגישה הייתה טעונה מאוד, בשלב מסויים החל ויכוח שבמהלכו יצא הנער החוצה וקפץ", סיפר גורם ממשרד הרווחה. מנכ"ל משרד הרווחה: "נפיק לקחים"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

נער כבן 15 קפץ הבוקר (חמישי) מגג בניין ה"פורום" באשדוד ונפצע באורח קשה. זאת ככל הנראה בעקבות פגישה בשירות המבחן לנוער, שממנה יצא נסער. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

הנער שהה במסגרת חינוכית שיקומית של משרד הרווחה והיה בטיפול שירות מבחן בשל ארוע פלילי. לפי משרד הרוווחה, בפגישה שהתקיימה בשירות המבחן לנוער דנו במצבו של הנער ובהתאמת תכניות טיפול לעתידו, בנוכחות אביו, אחיו בן ה-19 ואנשי מקצוע משירות המבחן לנוער ומהמסגרת שבה הוא לומד.

"מדובר בנער שבא מרקע משפחתי מורכב וכעת נדרש היה למצוא לו מסגרת חוץ ביתית, מהלך לו התנגד הנער", תיאר גורם בשרותי הרווחה. "האווירה בפגישה הייתה טעונה מאוד מול המשפחה, אך דווקא בשלב מסויים נראה היה שהנער התרצה והבין שזה יהיה פיתרון טוב עבורו. בשלב מסויים החל ויכוח שבמהלכו יצא החוצה וקפץ. נראה שמדובר בצעד אימפולסיבי וכל כך מצער".

עוד בוואלה חדשות:
רגב: "בגלל הסחטנות - שלא יתפלאו אם נלך לממשלת אחדות"
התרסקות המטוס בצרפת: כיצד ננעלים מחוץ לתא הטייס?
הפרקליטות התרשלה - התיק נגד הנערים שנחשדו בהתעללות נסגר

בניין ה"פורום" באשדוד. מרץ 2015. איחוד הצלה לכיש,
הבניין שממנו קפץ הנער/איחוד הצלה לכיש

מנכ"ל משרד הרווחה, יוסי סילמן, אמר עם הגעתו לזירת האירוע כי גורמי הרווחה מתקשים לעכל את שאירע. "גורמי הרווחה נסערים ומדובר בארוע קשה מאוד", אמר סילמן והוסיף: "תיחקרנו את הארוע ונפיק גם לקחים, אך כעת אנו מתרכזים בליווי משפחתו של הנער, והנער עצמו בתקווה שמצבו ישתפר. במקביל אנו מחזקים את האנשים שלנו, שגם עבורם מדובר החוויה לא פשוטה".

הנער פונה לבית החולים שיבא שבתל השומר כשהוא סובל מפגיעת ראש, מורדם ומונשם. הוא אושפז בבית החולים וצפוי לעבור בקרוב למחלקה לטיפול נמרץ ילדים, שם ינסו הרופאים לייצב את מצבו.

לפניות לכתבת: danawp@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully