וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חשיפת השיחות בווטסאפ: תלמידים לשעבר מגבים את המורה

תלמידים לשעבר של המורה, שכפי שפורסם בוואלה חדשות כתבה לתלמידיה, בין היתר, "אין לכם סקס?", יוצאים להגנתה. "לא קיים במדינתנו מורה ומחנך כמו רינה", כתבו והוסיפו: "ללא ספק היינו מפקידים את חינוך ילדינו בידיה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעות לאחר פרסום הכתבה בוואלה חדשות, שבה נחשפו התכתבויות נוספות בשפה גסה בין מורה ותלמידים בווטסאפ, הביעו הערב (רביעי) תלמידים לשעבר של המורה תמיכה מלאה בה. "בעקבות הכתבה שפורסמה היום בבוקר באתר 'וואלה' במדור החינוך, אנו, תלמידיה של רינה משנים עברו, החלטנו להתאגד יחד ולהראות את תמיכתנו ברינה - מחנכת מדהימה, מורה לחיים ולמעשה דמות אימהית שתמכה ועזרה לכולנו לאורך השנים", כתבו תלמידיה לשעבר של המורה למדעים והמחנכת בתיכון באזור השרון.

בכתבה שפורסמה הבוקר, נחשפו צילומים של שיחות בין המורה לתלמידים. "תשלחי תמונה של ש' (השם שמור במערכת) שיכורה", שלחה, בין היתר, המורה לתלמידיה. "אוהבת אתכם. מתי עושים ערב כיתה?", היא שואלת, ותלמידה עונה לה: "מתי שבא לך יא מכוערת". המורה מתעלמת מעזות המצח ומשיבה: "הייתי עכשיו בכיתה שלנו החדשה בבית הספר... אין לנו בכלל נוף לים. איזה זין!".

עוד באותו נושא:
"אין סקס?": עוד עדויות ליחסים הבעייתים בין מורה לתלמידיה בווטסאפ
"דפקת תלבושת": הגבול הפרוץ בין מורים לתלמידים בווטסאפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התלמידים ביקשו לנקות את שמה של המורה. "לשם הבהרה, המחנכת, אשר מוצגת בכתבה באור כה שלילי ומואשמת בהתנהגות לא אתית, הינה מחנכת אשר תלמידיה נמצאים תמיד בראש מעייניה, מספיק לשאול כל תלמיד וכל הורה שעברו תחת חינוכה ותיווכחו לדעת שלא קיים במדינתנו מורה ומחנך כמו רינה", כתבו והוסיפו: "הדמות המתוארת בכתבה זרה לנו ואינה מאפיינת כלל את רינה. אנו חשים שזהו מקומנו ובאחריותנו להילחם למען הצדק שמגיע לרינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי התלמידים, מדובר במורה "אשר ברזומה העשיר שלה עברו תלמידים רבים שכיום הם יוצאי יחידות קרביות ובעלי השכלה גבוהה ולכולנו היום בבוקר היה מכנה משותף אחד ויחיד - אהדתנו למורתנו רינה. התחנכנו במשך חמש שנים תחת מקצועיות, אכפתיות, מתן כבוד כלפי כל תלמיד ותלמיד, יחס חם ותומך בכל בוקר מחדש, הכוונה והדרכה מצדה בכל תחום וביצוע תפקידה כמורה על הצד הטוב ביותר! נדהמנו מכך שהוצגה באופן מתנכל ומכפיש, בצורה כל כך לא מכובדת דרך עיני התקשורת - פרסום בוטה של פרטיה האישיים שלא משאיר שום צל של ספק שמדובר בה ואף נראה כי נעשה לה עוול במכוון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם שבו וטענו כי אין קשר בין הנאמר בכתבה לבין המציאות. "הכתבה אינה משקפת כלל את רוח החינוך המסור ללא רבב של רינה כלפי תלמידיה", כתבו. "אנו, כבוגרים של רינה אשר בקרוב נהיה הורים צעירים, ללא ספק היינו מפקידים את חינוך ילדינו בידיה. ההודעות אשר הוצגו לתקשורת ממחישות את הקרבה בין רינה לתלמידיה, אך לא את אופייה האמתי של קרבה זו. כפי שתואר בכתבה 'לדברי האם, המורה שומרת את השפה הנמוכה לשיחות בווטסאפ בלבד ובכיתה שומרת על שפה נאותה' וכמו כן 'כותבת להם שהיא טסה ותתגעגע כפי שהייתה חברתם מהכיתה', דוגמאות אשר ממחישות כי רינה, בשונה ממורים אחרים שעברנו תחת שרביטם במהלך דרכנו, היא מורה אכפתית וחמה ואין שום ספק שכל תלמיד שלה יעיד על כך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לרינה תמיד היה אכפת מכל תלמיד ותלמיד, שנצליח ונגיע להישגים גבוהים ואפילו בהמשך הדרך של כל אחד גם לאחר סיום הלימודים", המשיכו התלמידים לשעבר. "רק במחזור הלימודים שלנו קיימים אינספור סיפורי הצלחה הקשורים ברינה - תלמידים אשר היו מועדים לכישלון ובעזרת עזרה מרינה ודחיפתה למצוינות השתפרו פלאים. מחנכת שבזמן גיל ההתבגרות הייתה לנו כאוזן קשבת לטוב ולרע וידעה להיות מחנכת, מורה, חברה ואמא לכל אחד ואחד מאתנו. דרכה של רינה להגיע לכל התלמידים הינה חברתית באופן חיובי שהקל עלינו במהלך תקופת הלימודים הקשה. כולנו עברנו במהלך השנים מגוון מחנכים בצורת מורים, מ"כים, מפקדים וכעת מרצים, ועדיין היום בבוקר כולנו הסכמנו פה אחד שלא הייתה ולא תהיה מחנכת כמו רינה - מורה מקצועית אשר מגיעה בכל בוקר מחדש עם חשק לחנך וללמד ושותפה תמידית בדרכו האישית של כל תלמיד. רינה אנחנו תמיד מאחורייך!".

לפניות לכתבת רויטל בלומנפלד: revital.blumenfeld@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully