וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: נער הגומי שמנסה לכבוש את הודו

25.3.2015 / 16:09

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום מסך

ראש הממשלה נתניהו, קיים היום פגישה עם חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני מיהדות התורה, שבמהלכה סיכמו הצדדים באופן עקרוני כי המפלגה תקבל לידיה את ראשות ועדת הכספים של הכנסת ואת תיק הבריאות. הנושא טרם נחתם ומשא ומתן בין הצדדים יתקיים מחר.

בני משפחתו של אייל באום, הישראלי שנהרג בהתרסקות מטוס ג'רמן ווינגס אתמול בהרי האלפים, סיפרו היום כי הוא אמור היה לחזור לישראל לחגוג את ליל הסדר. אביו של אייל ואחותו סיפרו לוואלה חדשות כי אייל היה בחור חייכן ולבבי, וכי שמר על קשר רציף עם משפחתו בישראל.

הדיון בהרחבת שכונת "הר חומה" שמעבר לקו הירוק בירושלים שאמור היה להתקיים השבוע בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בוטל. התכנית כוללת את בנייתן של כ-700 יחידות דיור חדשות, ההערכה היא שמקור הביטול בסיבות מדיניות.

ג'אספריט סינג קלרה בן ה-15 מהודו מנסה בימים אלה לזכות בתהילה בזכות כישורי הקיפול שלו. קלרה מסוגל לסובב את ראשו 180 מעלות לאחור, ולהתקפל לעיגול. הוא ינסה לכבוש את לבם של צופי הטלוויזיה בארצו כשיופיע בעונה הקרובה של אינדיה גוט טאלנט שתעלה לשידור באפריל.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully