וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכום עקרוני: תיק הבריאות וועדת הכספים - ליהדות התורה

ראש הממשלה ונציגי המפלגה סיכמו על חלוקת התפקידים באופן עקרוני במהלך פגישה ביניהם. הצדדים יפגשו למשא ומתן מחר. גם משה כחלון מעוניין בראשות ועדת הכספים

צילום: לע"מ, גדעון צנטנר, עופר מאיר; עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיים היום (רביעי) פגישה עם חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני מיהדות התורה, שבמהלכה סיכמו הצדדים באופן עקרוני כי המפלגה תקבל לידיה את ראשות ועדת הכספים של הכנסת ואת תיק הבריאות. הנושא טרם נחתם ומשא ומתן בין הצדדים יתקיים מחר.

הפגישה בין השלושה הוגדרה כהכנה למשא ומתן הרשמי בין ראש הממשלה למפלגה. מחר ייפגשו צוותי המשא ומתן. מדובר בשני תפקידים שמילאו השניים בעבר: גפני צפוי לשוב לתפקיד יו"ר ועדת הכספים, ואילו ליצמן יעמוד שוב בראש משרד הבריאות. מלבד יהדות התורה, גם משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו, מעוניין בראשות ועדת הכספים.

לקריאה נוספת:
ראש מועצת טובא זנגרייא על התנצלות נתניהו: "מודה ועוזב ירוחם"
הדרישות של בנט: תיקי הביטחון, החינוך והדתות
חשיפה: קטאר מנסה להשיג הפסקת אש ל-5 שנים בין ישראל לחמאס

נציגי יהדות התורה מגיעים למו"מ קואליציוני עם נציגי הליכוד בכפר המכביה, ינואר 2013. יותם רונן
צפויים לשוב לתפקידם בכנסת ה-18/יותם רונן

בסביבת גפני הוסיפו כי בפגישה נתניהו אמר שישמח לראות אותם בתפקידים שבהם שירתו את הציבור בעבר, אך הדגישו כי לא ניתנה התחייבות בפגישה. "לא ייסגר דבר עד שנקבל את שאר הדרישות במשא ומתן הקואליציוני", נמסר.

נתניהו נפגש אתמול עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לראשונה מאז הבחירות. גורם המעודכן בפרטי הפגישה אמר לוואלה חדשות: "זו הייתה פגישה טובה שעסקה בכמה נושאים, ובהם גם הרכבת הממשלה".

כמו כן, נתניהו נועד אתמול בירושלים גם עם יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון. גורם שעודכן בפרטי הפגישה מסר לוואלה חדשות כי נתניהו אמר לכחלון שבכוונתו לעמוד בהבטחת הבחירות שלו, ולמנות אותו לתפקיד שר האוצר. עם זאת, השניים לא סיכמו דבר באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully