וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר נדקר למוות ב"סגירת חשבונות" במרכול בשדרות

24.3.2015 / 18:37

לידי וואלה חדשות הגיע התיעוד שבו נראים חברי כנופיה מאשדוד ואשקלון מתעמתים עם כנופיה משדרות במרכול, בתקרית שבה נרצח מיכאל גזייב בן ה-25 כשתקפו את יריביהם בסכין ובאלות. חמישה מהם מואשמים בהריגה

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: שניר דבוש

לאחר שאתמול הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את רצח מיכאל גזייב, שנדקר למוות בחודש שעבר במרכול בשדרות, הגיע היום (שלישי) לידי וואלה חדשות התיעוד של הדקות האחרונות לפני שמצא גזייב את מותו. חמישה חשודים נעצרו יממה אחרי הרצח, ואחרי חקירה מאומצת הושגו ראיות לכך שהם תקפו את גזייב בברוטליות בסכין ובאלות כדי "לסגור חשבון" עם כנופיה יריבה, שהמנוח היה לכאורה חלק ממנה. אתמול הוגש כתב אישום בגין הריגה נגד חמישה מעורבים, חברים בכנופיית פשיעה.

המקרה אירע באמצע חודש פברואר. קרוב ל-23:00 בלילה, התקבל דיווח במשטרת שדרות על קטטה אלימה בפתחו של מרכול בעיר. כששוטרי הסיור הגיעו למקום הקטטה כבר התפזרה אולם הם מצאו שם אדם מוטל על הקרקע, פצוע אנוש מחבלות ומדקירות סכין. אחרי ניסיונות החייאה, נקבע מותו של הפצוע, ובהמשך התברר כי מדובר במיכאל גזייב, תושב שדרות, בן 25. באותו הלילה הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת לכיש בפיקודו של סגן-ניצב יגאל קלימיאן.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
152 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס בהרי האלפים בצרפת
צה"ל מעכב הצטיידות ויפטר 2,000 אנשי קבע עד 2017
הדרישות של בנט: תיקי הביטחון, החינוך והדתות

זירת הרצח בשדרות. חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח, בחודש שעבר/חטיבת דובר המשטרה

כבר בתחילת החקירה התברר לחוקרי הימ"ר שהרקע למעשה הרצח הוא סכסוך בין שתי כנופיות: האחת משדרות והאחרת מאזור אשדוד ואשקלון. עוד נמצא כי מספר ימים לפני הדקירה הקטלנית, התעמתו שתי הכנופיות באלימות - דבר שככל הנראה היווה את הטריגר לרצח.

מהחקירה עלה כי חברי הכנופיה מאשדוד ואשקלון, שביקשו להפגין את כוחם, החליטו להגיע למעוז של יריביהם. הם באו לשדרות בשלושה כלי רכב, כשהם חמושים בסכין ובאלות, וניסו להתחקות אחרי חברי הכנופיה. הם איתרו שניים במרכול עירוני, והחלו לתקוף אותם בנשק הקר שהיה ברשותם. שני גברים נוספים שעבדו במקום נקלעו אף הם לעימות האלים. במוקד התקיפה היה כאמור גזייב, שנדקר פעם אחר פעם, ובהמשך מת מפצעיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זירת הרצח בשדרות. חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח/חטיבת דובר המשטרה

למחרת הרצח נעצרו כמה חשודים במעורבות באירוע, רובם תושבי אשדוד ואשקלון. אחד מהם, תושב המרכז, הוא אסיר משוחרר שריצה 16 שנים בכלא על הריגה. בחקירתם מסרו החשודים גרסאות שונות, שהופרכו בידי החוקרים. במקביל, המשיכו אנשי הימ"ר לאסוף ולבסס ראיות נגד החשודים. בתום החקירה, שלוותה על ידי פרקליטות מחוז דרום, הבשיל התיק לכדי כתבי אישום, שיוגשו היום נגד חמשת החשודים לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

מפקד מרחב לכיש במשטרה, ניצב-משנה אלי כזרי התייחס לפענוח הרצח ואמר: "מדובר בהישג נוסף של ימ"ר לכיש, במסגרת המאבק המתמשך והבלתי מתפשר של משטרת המחוז הדרומי בפשיעה החמורה. השתמשנו בכל המשאבים והאמצעים העומדים לרשותנו ולא חסכנו שום מאמץ בכדי להגיע לחקר האמת ולוודא שמי שצריך לשלם מחיר כבד על מעשיו, אכן יעשה זאת. נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שיאיים על שלומו וביטחונו של הציבור".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully