וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול אחרי צבא: זוג תרמילאים פגש את בני גנץ - בברזיל

24.3.2015 / 12:15

גם הרמטכ"ל היוצא הצטרף לישראלים הרבים המטיילים בדרום אמריקה בתום השירות הצבאי. "אנחנו לא חושבים שהוא עושה חצי שנה בדרום אמריקה כמונו, אבל זה סתם נחמד לראות אותו"

צילום: דובר צה"ל, יותם רונן, שי מכלוף, בני בן סימון, דניאל בוק, לע"מ, עריכה: מתן חדד, קריינות: אביב אברמוביץ'

שני תרמילאים ורמטכ"ל לשעבר נכנסו למסעדה בברזיל. זאת לא התחלה של בדיחה, אלא המפגש המפתיע של אורי דרורי ודרור ברנע, בני 23, עם רב-אלוף במיל' בני גנץ, כשבוע לאחר שנחתו במדינה לטיול לאחר שירותם הצבאי. "עלינו לבניין הכי גבוה בעיר", סיפר ברנע, תושב גני תקווה. "יש שם מסעדה נהדרת עם נוף נפלא. זה אתר תיירות שהרבה מגיעים אליו, ופתאום ראינו את בני גנץ יושב שם במסעדה".

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ בדרום אמריקה, מרץ 2015. פייסבוק, אתר רשמי
הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ בדרום אמריקה, מרץ 2015/אתר רשמי, פייסבוק

"התרגשנו לראות אותו, כי הסיכוי לראות ישראלי בעיר שוממת מישראלים הוא כל כך קלוש, ובטח שלא את הרמטכ"ל שלך". הסביר דרורי. "דרור זיהה אותו, אבל אני לא האמנתי שזה הוא, ולקח לו כמה דקות לשכנע אותי. הוא ישב שם עם רעייתו, אז חיכינו שהוא יצא מהמסעדה כדי לבקש ממנו להצטלם אתו".

"כשהוא יצא, אמרנו לו שאנחנו מתרגשים לראות אותו, שהוא היה המפקד שלנו בצבא ושאנחנו בדיוק בטיול אחרי צבא", סיפר דרורי. "זה היה עניין של דקה, אבל זה היה מאוד מרגש. אמרנו לו שאנחנו מעריכים אותו מאוד". דרורי הוסיף: "אנחנו לא חושבים שהוא עושה חצי שנה בדרום אמריקה כמונו, אבל זה סתם נחמד לראות אותו, ועוד בעיצומו של הטיול שלנו".

עוד בוואלה חדשות:
נשף הפרידה הנוצץ של גנץ: אולם פרטי בכ-60 אלף שקל
איזנקוט מונה לרמטכ"ל: "מתחייב לפקד על צה"ל בנחישות"
מג'עברי ועד הכלניות: כך נראה צה"ל אצל גנץ

לפניות לכתבת: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully