וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חובבנות": מעצר עריק חרדי כמעט הסתיים בלינץ' בשוטרים

23.3.2015 / 18:09

ארבעה שוטרים שהגיעו לבני ברק על מנת לעצור אברך, נקלעו לסיטואציה מביכה כשמאות חרדים סגרו על הניידת והחשוד נמלט. רק כוח תגבור הצליח לחלץ אותם מהמצוקה. "מה הם ציפו, לבצע מעצר נקי מבלי שמאות יסגרו עליהם?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתוך ההמולה, הצליח האברך לנצל את שעת הכושר ולהימלט מהמקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשארבעה שוטרים ממשטרת מחוז ש"י הגיעו לבני ברק על מנת לעצור אברך שערק מצה"ל והוצא נגדו צו מעצר, הם לא חשבו שייקלעו להשפלה על ידי מאות חרדים שהצליחו לשחררו מידיהם. ככל הנראה, האירוע המביך יתוחקר היטב על ידי המחוז, לאחר שהארבעה הצליחו להיחלץ מהמקום רק בעזרת תגבור של עשרות שוטרים נוספים ממשטרת מחוז תל אביב.

ארבעת השוטרים הגיעו לביתו של האברך, ברחוב השומר בעיר, בשעות אחר הצהריים. השוטרים אמנם תאמו את הגעתם עם מחוז תל אביב, אך שוטרי מרחב דן, שדווקא הם אמונים על העיר בני ברק, לא עודכנו בפעילות.

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
הילדים שנספו בשריפה בברוקלין מובאים למנוחות: "למה לקחתם שבעה?"
"שלום, בא לך לעשות כיף?": נעצר חשוד באונס של כמאה ילדות
כחלון וליברמן איתו, לפיד נמנע: לנתניהו יש 67 ממליצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מי נכנס באמצע היום לבני ברק לבצע מעצר כזה בלי תיאום עם המרחב?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוואלה חדשות נודע כי מאות חרדים התגודדו סביב השוטרים, שעצרו את האברך ועמדו להכניסו לניידת, ואיימו לבצע בהם לינץ'. בתוך ההמולה, הצליח האברך לנצל את שעת הכושר ולהימלט מהמקום. השוטרים, שחשו מאוימים, לחצו על לחצן המצוקה במכשיר הקשר המשטרתי, ולאחר זמן קצר כוחות נוספים מכל מחוז תל אביב הגיעו למקום כדי לחלצם. על הכוח פיקד ניצב-משנה שמעון לביא, מפקד מרחב דן, שכאמור לא ידע על הפעילות מראש משום שהמרחב לא עודכן.

"הם פעלו בחובבנות", אמר קצין בכיר במחוז תל אביב. "מי נכנס באמצע היום לבני ברק לבצע מעצר כזה בלי תיאום עם המרחב? מה הם ציפו, לבצע מעצר נקי מבלי שמאות ואולי אלפים יסגרו עליהם?". כעת, צפוי מפקד מחוז ש"י, ניצב שלומי מיכאל, לדרוש לתחקר כיצד מעצר של עריק הסתיים בפגיעה בכוח ההרתעה של המשטרה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully