וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלום, בא לך לעשות כיף?": נעצר חשוד באונס של כמאה ילדות

23.3.2015 / 16:10

יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה את ישי גברילוב, תושב נתניה בן 33, בחשד שהתחזה לנער בן 15 ברשתות החברתיות ואנס קטינות בנות 14-10. "אם לא תעשי איתי סקס באינטרנט, אפרסם את הצילומים בפייסבוק", איים עליהן לכאורה. צפו בדיווח מאולפן וואלה

מערכת וואלה!

"שלום, בא לך לעשות כיף?", "תעשי את התנוחה שאני אומר לך, תהיי נועזת", "אם לא תעשי איתי סקס באינטרנט, אני אפרסם את הצילומים שלך בפייסבוק" – כך, בשפה בוטה תוך שימוש באיומים מפורשים, פנה לפי החשד ישי גברילוב, תושב נתניה בן 33, ליותר ממאה ילדות ונערות בנות 14-10 ואנס אותן ברשת.

לפני כשבועיים התקבל במשטרה מידע מודיעיני על ביצוע עבירות מין בנערה בת 14. שמו של גברילוב עלה במהלך החקירה, והוא נעצר מיד. כאשר חוקרי יחידת הסייבר בלהב 433 עצרו אותו והחרימו את מחשבו, הם הזדעזעו. במחשבו נמצאו יותר מ-600 פריטים בעלי גוון פדופילי ופרטים של יותר ממאה נערות בישראל ובחו"ל. "מדובר באחת מפרשות הפדופיליה הקשות ביותר שנתקלנו בה", אמר מאיר חיון, מפקד יחידת הסייבר בלהב 433. בצהריים יובא החשוד לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרו.

חוקרי יחידת הסייבר חושדים כי במהלך שלוש השנים האחרונות ביצע גברילוב אקטים מיניים בנערות באמצעות שימוש בתוכנות כגון סקייפ ו-ווטסאפ וכן על ידי שימוש ברשתות החברתיות. נוסף על כך, במשטרה בודקים אם בחלק מן המקרים תקף החשוד את הקטינות גם לאחר שהכריח אותן להיפגש עמו. בשלב זה, החשדות המיוחסים לו הם אונס באינטרנט, איומים וסחיטה.

עוד בוואלה חדשות:
המלחמה הבאה מול חיזבאללה כבר תיראה אחרת לגמרי
האקסית הסוחטת? "אם לא איתי, אז בית סוהר מחכה לך"
הותר לפרסום: חברי כנופיה רצחו בברוטליות צעיר בשדרות

הארכת מעצר לחשוד בפדופיליה ברשת האינטרנט, בית משפט השלום ראשל"צ, מרץ 2015. ניב אהרונסון
במחשבו נמצאו יותר מ-600 פריטים בעלי גוון פדופילי. גברילוב בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

במשטרה חושדים כי השיטה שבאמצעותה פעל גברילוב עבדה כך: תחילה הוא גיבש לעצמו זהות בדויה, שכללה שם מפוברק, גיל מזויף, 15, ויצירת תמונת פרופיל בדמות נער. כך, לפי החשד, הוא פיתה את הקטינות להתחיל לשוחח עמו. על מנת שהצעירות לא יזהו שמדובר באדם מבוגר, הוא דאג שלא לשוחח עמן בקולו, כי אם רק באמצעות צ'אטים ומסרונים. לאחר שרכש את אמונן, החל לפי החשד לתקוף אותן מינית.

"שלום, בא לך לעשות כיף?", פנה לפי החשד לקטינות. כשחשש שלא יעשו את מבוקשו, איים עליהן לכאורה. "תעשי מה שאני אומר לך", "תעשי את התנוחה שאני אומר לך, תהיי נועזת", אמר להן לפי החשד. מהחקירה עלה כי גברילוב צילם את הילדות עושות מעשים מיניים קשים לבקשתו לעיני המצלמה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"כשמספרים למשפחות של הצעירות על מה שקרה, הן בשוק"

החוקרים חושדים כי משמיאנו הקטינות להיענות לדרישותיו, הוא נהג לסחוט אותן ואיים כי יפרסם את הסרטים ברבים. "הקלטתי אותך, כל מה שהעלית עכשיו, הסקס שעשינו, צילמתי את זה ואני אפרסם בפייסבוק אם לא תעשי מה שאני אומר לך", איים על פי החשד על חלק מהקטינות.

עד כה, הצליחו במשטרה להגיע ל-25 ילדות ונערות באזורים שונים ברחבי הארץ שהותקפו לכאורה על ידי החשוד. חלקן מסרו עדות במשטרה וחלקן במשרד הרווחה. "כשמספרים למשפחות של הצעירות על מה שקרה, הן בשוק", אמר גורם ביחידת הסייבר. "זה מפחיד את ההורים לחשוב שדווקא במקום מוגן לכאורה, בחדר בבית, מתרחש דבר כזה נורא". "אבל אנחנו עושים מבצע גדול", הדגיש, "לא יקרה מצב שנשאיר קטינה ללא טיפול".

(עדכון ראשון: 12:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully