וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית הסוחטת? "אם לא איתי, אז בית סוהר מחכה לך"

23.3.2015 / 8:00

צעיר נעצר פעמיים בחודש האחרון בחשד שאיים והטריד את זוגתו לשעבר. אלא שלטענתו ההיפך הוא הנכון, והוא הקורבן לאיומים ולסחיטה. לדבריו, המשטרה לא בדקה את המכשיר הנייד שלו, שם יש לכאורה עדות מפלילה נגדה. המסרונים הגיעו לידי וואלה: "תהיה סמרטוט שלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעות ששלחה לכאורה הצעירה לבן זוגה לשעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר נעצר פעמיים בחודש האחרון בגין תלונות של חברתו לשעבר על איומים והטרדות כלפיה וכלפי בן זוגה החדש. עם זאת – לטענת הצעיר החשוד ועורך דינו, המטרידה האמיתית היא בכלל הבחורה, שמגישה תלונות שווא ומנסה לסחוט אותו בעקבות הפרידה.

לדבריו, אם המשטרה הייתה מטריחה את עצמה לבדוק את המכשיר הנייד שלו, לא רק שהוא לא היה צריך לבלות לילה במעצר – אלא הייתה מתגלה התמונה האמיתית בדמות הודעות שמפלילות אותה.

המצב בין בני הזוג לשעבר, שנפרדו כאמור – הידרדר לפני כשבועיים, אז נעצר הצעיר נוכח תלונה שהגישה האקסית בגין איומים. הוא נשלח למעצר בית ונאסר עליו ליצור עמה קשר. כבר אז ניסה ללא הועיל להסביר לשוטרים שהוא הנסחט, ושהמציאות הפוכה ממה שמציגה המתלוננת. בשבוע שעבר הוא נעצר שוב, אולם למרות בקשותיו, שוב לא נבדקו טענותיו כלפי הצעירה.

עוד ידיעות בוואלה חדשות
בכפוף לשימוע: מפקד ימ"ר חוף לשעבר יועמד לדין על הטרדה מינית
מוקדי המריבה המסתמנים בדרך לממשלה: ועדת הכספים ומשרד הדתות
מתנדב זק"א בברוקלין: "לא היה מה לעשות חוץ מלהוציא את הגופות"

בדיון בבית משפט השלום בתל אביב אמר נציג המשטרה כי הצעיר נעצר בעקבות ההטרדות והאיומים נגד המתלוננת, אולם כשנשאל מדוע לא נבדקו המסרונים כפי שביקש החשוד השיב כי נטען שאין לצעיר מכשיר נייד. החשוד, כך התברר, התכוון לומר שהמכשיר הנייד אינו ברשותו, אלא בביתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסרונים שהגיעו לידי וואלה חדשות מאששים לכאורה את טענותיו של החשוד. בין היתר כתבה המתלוננת: "תהיה רק איתי", והוסיפה: "אם לא איתי, אז בית סוהר". בהמשך מובאת לכאורה גם הסחיטה: "אם אין לי עד יום חמישי ת'כסף 2000 שקל - אני אלך להגיש תלונה עליך... כסף יש לך לשרמוטות, לי אין". עוד כתבה לכאורה האקסית: "אתה לא עונה? לא צריך. כלא מחכה לך, יא בן זונה. מבין? אתה כל החיים תהיה סמרטוט שלי".

בעקבות הדברים אמר עו"ד ישר יעקובי המייצג את החשוד כי הוא דורש מהמשטרה לבצע חקירה רצינית שאינה "מגויסת" לרצונה של המתלוננת אשר "מבקשת להחזיר אותו אליה". עוד אמר עו"ד יעקובי בדיון בתיק כי המשטרה "פשוט מטרידה את החשוד אפילו ללא בדיקה".

לדבריו, מדובר במתלוננת סדרתית ש"רצה למשטרה כל פעם כשלא השיגה מבוקשה. המתלוננת דרשה כסף, דרשה להיפגש עם החשוד, באה לביתו ובועטת בדלת, מקללת וצועקת מהרחוב וכו'. לצערי, בכל פעם שהיא הלכה להתלונן עליו, המשטרה מיהרה להתייצב לצדה ועצרה את החשוד. הדבר הפך לשגרת חייו ובתוך שבועיים הגענו פעמיים לבית המשפט עם ראיות לסחיטה מצד המתלוננת.

"לא ברור מדוע משטרת ישראל אינה פועלת נגד האישה הסוחטת והמאיימת, ובוחרת לעצור כל פעם את החשוד אף שהראיות אומרות אחרת. לא יתכן שמשטרה תהפוך לסניף לסיפוק רצון הנקמה הלא-הגיוניות של המתלוננת. הגיע זמן שחוקרים ירפו מן החשוד, יעצרו את המתלוננת ויציגו לה את הקלטות שבהן היא (נראית) באה אליו לביתו ומנסה להתפרץ את תוך דירתו. חייו של החשוד אינם חיים, והעוול שנגרם לו ולקרוביו הוא חסר תקנה. תלונות שווא שכאלה בסופו של דבר פוגעות בנשים שנפגעות באמת".

בינתיים, עד בירור הטענות, החליט השופט לשחרר את החשוד למעצר בית.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully