וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מטיילת מחולצת מערוץ נחל במדבר יהודה

21.3.2015 / 19:15

צעירה בת 21 נפלה מגובה ארבעה מטרים ונלכדה בין מפלים וגבים מלאי מים. מסוק של יחידת החילוץ פינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהיא סובלת מפגיעות בגבה ובראשה ומצבה מוגדר בינוני

צילום: יחידת חילוץ מגילות עריכה: ניב פוקס

אנשי יחידת החילוץ מגילות מחוז ש"י חילצו היום (שבת) מטיילת בת 21 שנפלה מגובה ארבעה מטרים בנחל דרגה שבמדבר יהודה. הצעירה חולצה לאחר שנלכדה בין מפלים וגבים מלאי מים בתוך ערוץ הנחל. מסוק של יחידת החילוץ פינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהיא סובלת מפגיעות בגבה ובראשה ומצבה מוגדר בינוני.

בחודש שעבר חולצו בשלום, בתום שעות של חיפושים, שתי תלמידות, שנתקעו במהלך טיול במכתש הקטן שבנגב. הן פונו באמצעות מסוק של חיל האוויר כשמצבן טוב. מדובר היה בטיול מאורגן של תיכון מירושלים, שכלל 22 תלמידים ומורים. בשלב מסוים התפצלו לארבע קבוצות באופן יזום, ולנקודת הסיום הגיעו כולם פרט לשתיים האמורות.

עוד בוואלה חדשות:
7 ילדים ממשפחה יהודית נספו בשריפה בברוקלין
המבוקשים: 15 ארגוני הפשיעה החזקים בישראל
ההסכמים, הלחצים והבזבוזים שמאחורי הארנונה המפלצתית

פינוי מוסק של צעירה בת 21 שנפצה בנחל דרגה, 21 במרץ 2015. גבי בר שישת יחידת מגילות מחוז ש"י, מערכת וואלה! NEWS
אנשי החילוץ עם המטיילת, היום/מערכת וואלה! NEWS, גבי בר שישת יחידת מגילות מחוז ש"י

עשרה צוותים של יחידת חילוץ ערבה התגייסו למאמצי האיתור והחילוץ. כעבור זמן מה נוצר קשר טלפוני עם הנעדרות, אולם היה קושי לאתר את מיקומן המדויק. האובך הכבד והרוחות העזות הקשו מאוד על פעולות החיפוש. אולם מסוק של חיל האוויר איתר את השתיים ופינה אותן לנקודת החפ"ק שהוקמה בסמוך.

כמה ימים לפני כן חילצו אנשי יחידות החילוץ מגילות ועין גדי ילד בן עשר נפל מגובה של עשרה מטרים במהלך טיול בנחל דרגה. הילד, שנותר בהכרה חרף הנפילה הקשה, נמצא שהוא סובל משבר ומפגיעה בגב. הוא קיבל טיפול ראשוני בשטח ופונה לבית החולים להמשך טיפול.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully