וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר ואיים בפיגוע - האבטחה בבתי הספר בראשון לציון תתוגבר

20.3.2015 / 0:30

עובד לשעבר בחברת תחזוקה הפועלת במוסדות החינוך בעיר איים כי יבצע פיגוע דריסה או הצתה. במשטרה סבורים כי מדובר בסכסוך אישי, אך בעירייה מתכוונים לעבות את מערך אבטחה: "לוקחים ברצינות את ההתרעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחשוד עבר פלילי בעבירות בתחום הסדר הציבורי ועבירות מין. אישור הכניסה של החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתיחות בראשון לציון: המשטרה והעירייה יתגברו היום (שישי) החל משעות הבוקר את האבטחה סביב בתי הספר בעיר. זאת, בשל התרעה על כוונה להוציא לפועל פיגוע במוסד חינוך. קצין הביטחון של העירייה דיווח אתמול על החשש לאחר שקבלן שעובד עם העירייה דיווח כי אחד מעובדיו לשעבר, שהורשה מתוקף תפקידו להיכנס למוסדות החינוך בעיר, הודיע לו כי בכוונתו לבצע פיגוע דריסה או להצית בית ספר.

ההתרעה על האירוע התקבלה אתמול בשעות הצהריים. מנהל חברה שעובדת עם עיריית ראשון לציון ומעניקה שירותי תחזוקה בבתי ספר, דיווח כי עובדו לשעבר, בן 40 מעיסאוויה, יצר עמו קשר והודיע לו כי בכוונתו לבצע פיגוע באחד ממוסדות החינוך בעיר.

לטענת מנהל העבודה, העובד לשעבר הודיע לו כי הוא מתכוון לבצע פיגוע דריסה או הצתה. "אנחנו לקחנו ברצינות רבה את ההתרעה והתלוננו במשטרה", אמר מוטי נחמני, מנכ"ל החברה לביטחון בעיריית ראשון לציון. "מחר בבוקר נתגבר את היערכותנו במוסדות החינוך בעיר. הנחתי לעדכן את כל המאבטחים ומנהלי מוסדות החינוך בעיר בנושא ההתרעה".

לקריאה נוספת:
קנסות ענק משבוע הבא: תכנית האכיפה לרוכבי אופניים חשמליים
צפו: נערים השחיתו גן ילדים - וחזרו כדי לאכול אזני המן
חשד: מאבטח בשערי צדק ביצע מעשה מגונה במאושפזת

הנושא הועבר לשב"כ

על פי המסמכים שהגיעו לידי וואלה חדשות, הנושא הועבר לידי שירות הביטחון הכללי (שב"כ), שעדכן כי החשוד מבוקש גם על ידי גורמי הביטחון הפלסטיניים. עוד העלתה הבדיקה כי לחשוד עבר פלילי בעבירות בתחום הסדר הציבורי ועבירות מין.

מהמשטרה נמסר כי מדובר ככל הנראה בסכסוך בין עובד שפוטר למעסיקו לשעבר, אולם הם לא מתכוונים לקחת סיכונים מיותרים. "אנחנו מאמינים שלא מדובר בכוונה אמיתית לבצע פיגוע, אלא באמירה שנאמרה תוך כדי ויכוח", נמסר. "בכל מקרה, אנחנו בודקים את התלונה שהגיש קב"ט העירייה", אמר גורם במחוז מרכז של המשטרה.

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully