וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה והאקסית קפצו לנהר כדי לבדוק: את מי הבחור יציל?

שתי נשים שנלחמו על לבו של גבר הציבו אותו בפני דילמה לא פשוטה בכלל, כשקפצו לנהר ונתנו לו לבחור את מי מהן להציל. מנחשים מה הייתה הבחירה שלו?

את מי הוא יציל: את אהובתו או את האקסית שלו?. CEN, צילום מסך
את מי יבחר רומיאו להציל: החברה או האקסית?/צילום מסך, CEN

גבר סיני מצא את עצמו שקוע עד הצוואר במשולש אהבה מסוכן - מצד אחד האקסית שמסרבת לשחרר ומהצד השני החברה החדשה, שלא מתמודדת יפה עם החיזורים של האקסית. במהלך ויכוח סוער, השתיים הגיעו למסקנה ההגיונית - הדרך הכי טובה לסיים את הפרשה הזאת היא לקפוץ למים ולראות את מי מהן הבחור יבחר להציל.

וו סיה בן ה-21, נפרד ממש לאחרונה מבת הזוג שלו מזה שנים, ג'אן טאנג בת ה-20, והכיר את אהבתו החדשה, רונג טסאו בת ה-22. ג'אן לקחה קשה מאוד את הפרידה הזאת והחלה במסע הטרדות שנמשך כבר שלושה חודשים, בו היא מנסה בכל דרך אפשרית לגרום לאקס שלה לחזור בו מהחלטתו. על פי הדיווח בחדשות People's Daily Online, לבחור נמאס מההצקות של האקסית ושל החברה החדשה ולכן הזמין אותן למפגש משותף, כדי שיוכל להשכין ביניהם שלום. השלושה נפגשו במקום שקט בעיר נינגב שבמזרח סין ופתחו בדיון שהפך במהרה לוויכוח סוער כשלפתע ג'אן החליטה להעמיד את החבר החדש שלה במבחן ולקפוץ לנהר - כדי לראות אם הוא יקפוץ אחריה להציל אותה. האקסית לא נשארה אדישה ומיד קפצה גם היא לנהר - כדי לאפשר לו לבחור בין שתיהן.

את מי הוא יציל: את אהובתו או את האקסית שלו?. CEN, צילום מסך
צוות החילוץ נרתם להציל את זאת שהבחור ויתר עליה/צילום מסך, CEN

אתם בוודאי שואלים את מי הוא בחר להציל: את החברה החדשה, האקסית או אף אחד מהן? עד כמה שזה יכול היה להיות מגניב אם הוא לא היה מציל אף אחת מהן, וו בחר ברונג, החברה החדשה שלו, אך התקשר לאחיו וביקש ממנו שיבוא להציל את האקסית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
את מי הוא יציל: את אהובתו או את האקסית שלו?. CEN, צילום מסך
הנערה בורוד היא האקסית שנותרה מאחור ולצידה האח שהוזעק גם הוא למקום/צילום מסך, CEN

לדברי כבאי שנכח באירוע, ג'אן נתקעה בבוץ וצלצלה לחברה שלה שתזעיק עזרה, וזו התקשרה לשירותי ההצלה. "מצאנו אותה שקועה עד החזה בבוץ, כ-20 מטרים מגדת הנהר", סיפר הכבאי. כוחות ההצלה נאלצו לקשור חבל סביב ג'אן המסכנה ולמשוך חזק כדי להוציא אותה מהבוץ הטובעני. רונג, שחולצה על ידי החבר האוהב שלה, הועברה לטיפול בבית החולים לאחר שנפצעה קלות מהקפיצה.

אם חשבתם שהאקסית הבינה את הרמז ותוותר לו - אתם טועים. מיד לאחר התקרית, היא הבהירה לו שהיא תמשיך לרדוף אחריו לנצח. וו אמר בתגובה: "נמאס לי משתיהן. זו מתלוננת על זו כל הזמן וזה כבר יותר מדי".

בסין קיים מחסור בנשים רווקות בגלל המדיניות לפיה לכל משפחה מותר להביא רק ילד אחד, דבר שגורם להורים רבים להעדיף תינוקות זכרים. כתוצאה מכך קיים עודף של כמיליון גברים בודדים שלא מצליחים למצוא שידוך. אולי האקסית המטורפת תתאים לאחד מהם.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully