וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברי אורח נחרדו למצוא שלד בנהר - ואז גילו מה הוא באמת

המים העכורים של נהר התמזה האנגלי חשפו מאות תגליות עגומות לאורך השנים - אבל את התגלית המרשימה הזאת אף אחד לא ציפה למצוא. אם תביטו בתמונה מקרוב - אולי תצליחו להבין מה זה?

אהבתם? תנו לנו לייק

האם נמצא שלד של בן אדם בנהר התמזה באנגליה?. ספק: Rob Powell/LNP,
כמו מה זה נראה לכם?/ספק: Rob Powell/LNP

תושבי גרייבסנד, אנגליה, נתקלו בתגלית מבעיתה על הבוקר, כשהבחינו בשלד אדם שהופיע על גדת נהר התמזה. עוברי האורח המבוהלים בחנו את האובייקט המסתורי מקרוב וגילו שמה שנראה להם כמו שלד - הוא בעצם מתכת מלופפת בחבל. שוק!

"זה לא מסוג הדברים שאתה בדרך כלל רואה על שפת הנהר", סיפר הצלם רוב פאוול שנכח במקום, "במבט ראשון זה נראה כמו שלד, אבל זו סתם אשליה אופטית". מר פאוול פרסם את התמונה המטרידה בטוויטר ומאז היא זכתה לאלפי שיתופים.

האם נמצא שלד של בן אדם בנהר התמזה באנגליה?. ספק: Rob Powell/LNP,
מפה זה נראה כמו חציל/ספק: Rob Powell/LNP

בנהר התמזה הופיעו במשך השנים מספר רב של אובייקטים לא מזוהים שעוררו הד תקשורתי רחב, ביניהם שרידי בעלי חיים פרהיסטוריים - כמו שן של כריש מגלודון שחי לפני 1.5 מיליון שנה ופיסת גולגולת של קרנף צמרירי שחי לפני 30 אלף שנה (כשרק לאחרונה סיפרנו לכם על שרידים נוספים של הקרנף הצמרירי שנמצאו בסיביר). אחד המקרים שעורר גם הוא בהלה בציבור קרה לפני כשנתיים, כשעוברי אורח הבחינו בתנין שוחה בנהר התמזה ואז גילו שמדובר באביזר אבוד מהסט של סרטו של ג'יימס בונד – "חיה ותן למות".

שחפים מתעופפים מעל נהר התמזה, לונדון, אנגליה. 27.12.20111. רויטרס
הנהר הכי לא אמין בעולם. התמזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully