וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: מורה שיסף את גרונה של תלמידה בהשראת סדרת מתח

מורה למדעים בן 35 בבית ספר תיכון בבירה אנקרה הורשע ב"פגיעה מכוונת" בתלמידה בת 12, שנפצעה באורח קל לאחר שפגע בה בפותחן קופסאות שימורים. "הוא פשוט הגיע, נגע בגרוני עם הפותחן, ואמר שהוא 'משסף גרונות ולא ידיים'"

מורה טורקי הורשע בתקיפת תלמידה. פייסבוק, צילום מסך
אזבק וגרונה של התלמידה שנפגעה/צילום מסך, פייסבוק

אונור אזבק, מורה למדעים בן 35 מאנקרה, הורשע אתמול (שני) בתקיפת תלמידה בת 12 באמצעות פותחן קופסאות שימורים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הטורקיים, חמישה חודשי מאסר בפועל נגזרו על אזבק, המלמד בבית ספר תיכון בבירה הטורקית.

בעיתון "אברטורק" דווח כי העונש שהוטל על המורה הוא בגין "פגיעה מכוונת". מנהל בית הספר קיבל עונש דומה בגין "חוסר דיווח על פשע שבוצע על ידי עובד ציבור". התלמידה נפצעה באורח קל, לאחר שהמורה תקף אותה בצווארה. מנגד, טען המורה כי הוא פגע בה בטעות עם ציפורניו בלבד. לדבריו, את הפותחן הוא החרים מתלמיד אחר זמן קצר לפני כן. עורך דינו המשיך לטעון לחפותו, אולם היום נחשף כי על אזבק הוטל עונש מאסר על תנאי בגין תקיפת תלמידה בבית הספר הקודם בו לימד, בדרום המדינה.

"הוא אפילו לא לימד אותנו", סיפרה התלמידה. "הוא פשוט הגיע, ואני ישבתי בחדר האוכל עם חבריי. הוא נגע בגרוני עם הפותחן, ואמר שהוא 'משסף גרונות, ולא ידיים'". על פי חשבון הפייסבוק של המורה, הוא מעריץ של סדרת המתח הטורקית "עמק הזאבים", אשר אחד מהציטוטים הידועים ביותר מתוכה, מפי גיבור הסדרה, הוא משחק מילים בטורקית, שמשמעו: "הוא משסף גרונות, אך לא עושה רוח".

עוד בוואלה חדשות:
נשיא רוסיה פוטין הופיע בציבור אחרי 11 יום
צפו: שריפה פרצה במנזר מהמאה ה-16 במוסקבה
הכירו את השור עם שני הראשים שמשגע את האוסטרלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully